(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir iz takibindeyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir iz takibindeyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşık mı değil mi Öğrenmeliyim Kod adı realduman Operasyon acemi aşık Bana göre bu konularda hiç acemiye benzemiyorsunuz..... Ne yapıcağınızı gayet iyi biliyorsunuz.Bu arada delil toplarken dikkatli olun.... Tebrik ederim..Yine değişik tarzda yazılmış hoş bir şiir...
Aşık mı değil mi Öğrenmeliyim Kod adı realduman Operasyon acemi aşık
Devam Ahmet kardeşim, kimse dünyaya gelmeden, operasyonu vede aşkı ögrenerek gelmiyor herkes bu dünyada öğreniyor... Bir gün muhakkak başarıya ulaşacaksın demektir.. Kutlarım bu güzel çalışmanı...
İz ararken iz bırakan bir aşık ve bunlara rağmen operasyonu tamamlayamadıysa dedektiflikten vaz geç aşıklığa devam et sanırım onu daha iyi becerecek kod adı real duman... Yüreğine sağlık sevgili Ahmet sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Masaya yatırıyorum
Güzel bir bakış açısı...Güzel bir şiir...
Sevgilerimle.