Ne zaman dilinden başka isim dökülse, İhanete küfreder, ihtirasa kızarım. Dünyanın derdi aksa yüreğimde birikse, Hayata susar, kederime kader yazarım.
Boş boş bakarım yokluğunun varlığına, İnci mercan gözyaşlarımı azad ederim. Sensizlikle dolan kalbim ağır gelir bana, Ölümü anlatır bir usta gibi şiirlerim.
Duygularım kınından çekilmiş ve keskin, Muhralaşan yaralarıma dost yeni yaralar açarım. Adını sanki ben koydum sensizliğin, O yüzden suskun mısralarımla ağlarım.
Kır kalemi kır ve ver hükmünü, Ben sen mutluysan sensiz de yaşarım. Üzüntülerle değil sevinçlerle doldur ömrünü, Gözyaşlarını alır, kendi içimde saklarım.
Sakın korkma, çıkar aşk diye karşına, Soran olursa seni, öldü derim. Güvenim kalmadı artık aşka bundan sonra, Ben karışmam hayata, olduğum gibi severim.
Son sözümdür sevda sokağının aşk işçisi, Sevdanın sokağına ben aşk taşları döşerim, Sen mutlu ol, rüzgârlar getirsin haberini, Senin için mezarımı ellerimle deşerim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEDERE KADER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KEDERE KADER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kelimeler tükenir mi? böyle bir sevda karşısında sadece sustum... yüreği kabarırmı bir insanın sabah sabah böyle yapılırmı ? ağlasam ağlayamadım.. susmak geldi içimden susamadım karıştım karmakarışık oldum.. yazan kalem hisseden yüreği kutluyorum. saygılarımla
Sakın korkma, çıkar aşk diye karşına, Soran olursa seni, öldü derim. Güvenim kalmadı artık aşka bundan sonra, Ben karışmam hayata, olduğum gibi severim.
Son sözümdür sevda sokağının aşk işçisi, Sevdanın sokağına ben aşk taşları döşerim, Sen mutlu ol, rüzgârlar getirsin haberini, Senin için mezarımı ellerimle deşerim.
oyy dedim oy nesevgi imiş çok güzel anlatımdı hüzünde olsa saygılarımla
Üstadım !.. Aşka ermeniz , aşkta bitmeniz dileklerim ve en kalbi saygılarımla nazenin kaleminizi ve aşkı selamlıyor , nezih şiirinizi tebrikler ediyorum efendim !..
İzninizle bir daha okumaya gidiyorum ...