Gönül köşkümün kapısını ardına kadar açmıştım sana Aşk şerbetinden bir kadeh ikram etmişmiydin bana ? Yüreğimin pınarı kurumuştui yinede akmıştım ona Yaşam kaynagım, sevincim sen olmuştun sevdigim...
Dağ başındaki duman gibi her yanımı sardın Kışın lapa lapa yagan, herşeyi gizleyen kardın Güvendigim, sırtımı yasladıgım, sevdigim yardın Yaşam kaynagım, sevincim sen olmuştun sevdiğim...
Alnına leke sürülmemiş tertemiz ar dın Bırakıp gittin, kendi elimle kefenini sardım Beni yalnız bırakıp Cennet kapısına vardın Yaşam kaynagım,sevincim sen olmuştun sevdigim...
Şimdi yokluğunda ben sensiz nasıl yaşarım İçinden çıkılmaz bu hayatta yolumu şaşarım Azrail gelmiş beni bekler, ölüme koşarım Yaşam kaynagım,sevincim sen olmuştun sevdiğim...
Affedin dostlarım inanın,üzmek degildi amacım sizi Mezarlarımızı yanyana degil,aynı kabre koyun ikimizi Unutursanız o zaman ölürüz, yüreginizde yaşatın bizi Yaşam kaynagım, sevincim sen olmuştun sevgiğim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAM KAYNAGIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAM KAYNAGIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öncelikle degerli yorumunuz için teşekkür ederim şiir sadece kalıplarla yazılmaz ölçü olmadanda yazılabilir önemli olan mesajı dogru iletebilmektir saygılar....
Affedin dostlarım inanın,üzmek degildi amacım sizi Mezarlarımızı yanyana degil,aynı kabre koyun ikimizi Unutursanız o zaman ölürüz, yüreginizde yaşatın bizi Yaşam kaynagım, sevincim sen olmuştun sevgiğim...
duygu seli derinden çağlayan yüreğini kutlar sevgiler sunarım...
Kutluyor saygılarımı sunuyorum .