(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şehitler Geliyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şehitler Geliyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KISA AMA ANLAMI EBEDİYETE KADAR UZANACAK DUYARLI İNSANLARI TÜRK MİLLETİNİ BİRLİK VE BERABERLİĞE ÇAĞIRAN BİR DEV ŞİİR BENCE YÜREĞİNİZE SAĞLIK MİLLETÇE BAŞIMIZ SAĞOLSUN. İNŞALLAH KANLARI YERDE KALMAYACAK. TEMENNİMİZ!.....
Böyle bir günde ruhumun yangınlarını sadece bir beyitte dillendirebildim. Asimaral büyüğümün profil resmi , tam aradığım resimdi. Allah razı olsun büyüğümden. Bana gönderdi. Gönlüme yazıları ile eşlik eden gönüldaşlaramdan Allah razı olsun. Allah şehitlerimizin ailelerine sabır ihsan etsin. Amin.
ruhunuz şad olsun.. yapamıyorsa meclis bitirme işini verin bize biz gidelim.. tüfek bile almamıza geerk yok.. tükmüğümüzle boğarız aslınd ao itleri.. herkes birkez tükürse 70 milyonun tükrüğünde boğulur o şerefsizler..ama önce meslistekileri boğmak laızmmm. yüreğine sağlık hocam.. bırakın aşk şiirlerini.. egede yanmayı. akdenizde kavrulmayı ...bende dahil. yazamıyorsanız şiir yazın bari yorumm..
ozan33 tarafından 10/21/2007 8:30:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
İki satır bile yetmiş milli duygularımızı anlatmaya.
Tam puanla tebrikler hemşehrim. Rumuzunuzu görünce kan çekti sayfanızı tıkladım. İlk okuduğum şiiriniz duygularımıza tercuman oldu. Teşekkürler değerli kardeşim. İnşallah üstesinden geliriz evvel Allah. Akibetimiz hayrola. Bütün Şehitlerimize rahmetler, acılı aile ve yakınlarına sabırlar diliyorum.
Esenlikle, başarılarınızın devamı temennilerimle. Saygımla selamlar... Sultan Yürük