Bir başka uyanıştı pazar sabahına Geceden pusu kurulmuş sokagına Bilseydi düşermiydi düşman ağına Ugurlu mumlar yaktılar aydınlık gelecege ogün...
Evin sokağa açılan kapısından bir güneş dogdu Büyük gürültüden çıkan duman herkesi boğdu Birden ateş oldu heryer, yanan beden sogudu Uğurlu mumlar yaktılar aydınlık gelecege o gün...
Beyaz örtüye yakışmadı bu kara leke Belli degilmi hala kim oğlak kim teke Kılıç gibi keskin.çelik kalemini kim büke Uğurlu mumlar yaktılar aydınlık gelecege o gün...
Senin yolunda giden dostlar saçlarını yolmasın Dökülen göz yaşları yüreklere kan olarak dolmasın Boynumuzun bükük olması düşmana cesaret olmasın Uğurlu mumlar yaktılar aydınlık gelecege o gün...
yok oluşun gelecek yarınlara umut olsun bu düzeni kuranlar ALLAH ından bulsun Adına yakılan agıtlar gibi uğurlar olsun Uğurlu mumlar yaktılar aydınlık gelecege o gün...
Daha fazla yazma şairim anlamaz bunlar böyle Unutulur olanlar halkı etmişler kendilerine köle Bu olanların sorumlusu kimler, onu bari söyle Uğurlu mumlar yaktılar aydınlık gelecege o gün...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UGURLU MUMLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UGURLU MUMLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Senin yolunda giden dostlar saçlarını yolmasın Dökülen göz yaşları yüreklere kan olarak dolmasın Boynumuzun bükük olması düşmana cesaret olmasın Uğurlu mumlar yaktılar aydınlık gelecege o gün...
Yaşadığımız acı gerçeği tekniğine uygun bir hece şiiri ile ne güzel dile getirmişsiniz. Kutluyorum duyarlı gönlünüzü.Kaleminiz var olsun efendim.
Yok oluşun gelecek yarınlara umut olsun bu düzeni kuranlar ALLAH ından bulsun Adına yakılan agıtlar gibi uğurlar olsun Uğurlu mumlar yaktılar aydınlık gelecege o gün...
Böylesi değerler bir yok olur fakat bin doğarlar dost kalemkârım. Duyarlı yüreğinize sağlık saygılarımla.
Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim böylesine degerleri susturmak isteyen cahiller gerçekleri göremezler susturduklarını sanırlar ama dediginiz gibi aslında susturamadıkları gibi dahada çogalmasını saglarlar
aha fazla yazma şairim anlamaz bunlar böyle Unutulur olanlar halkı etmişler kendilerine köle Bu olanların sorumlusu kimler, onu bari söyle Uğurlu mumlar yaktılar aydınlık gelecege o gün.
Daha fazla yazma şairim anlamaz bunlar böyle Unutulur olanlar halkı etmişler kendilerine köle Bu olanların sorumlusu kimler, onu bari söyle Uğurlu mumlar yaktılar aydınlık gelecege o gün...
Eminim ki anlayanlar anlamayanlardan fazladır. Uğurları ve diğer aydınlarımızı unutmayacağız. Kalemine yüreğine sağlık.
Duyarlılıgınız için teşekkür ederim unutmamak ive unutturmamak için şairler her zaman böyle şiirler yazacaktır aydınlarımızı kaybetmeyelim saygılarımla...
Aminn evet keskin kılıçtı ama kaç yıl geçmesine ragmen hala katil yada katiller bulunamadı onun cesareti yarının yazarlarına ışık olacaktır saygılarımla...