(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AZ SÖYLEDiM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AZ SÖYLEDiM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yanlış anlaşıldıysam özür dilerim.Sadece haklısın demekle.Bir kaç kelime ile çok şey anlatmışsın.Eleştirecek veya eklenecek bir söz kalmamış demek istemiştim. Zaten edebi eseride Bir kaç kelimeyle çok şeyler anlatılması olarak değerlendiriyoruum.Yorumum yanlış anlaşıldıysa tekrar özür dilerim.Saygılar.
"Sadece haklisin, dogru söz ediyorsun giyebilirim" Bu sözün ince elegi biraz mübalaga tasiyor. Ben, tek bir kelimenin, ve ya cümlennin maksadini, anlamini, acizane derinlikli düsünmeye calisirim. Egitim durumunuzu bilmiyorum. Cokta önemli degil. Tavanda sözler aciklama gerektirir. "Pekâla" Kendinizi bir yerlere oturturma haliniz var. Bunlari yazmamda ki, neden: Yazdiklarimizi düsünerek yazalim. Olur mu?. Yazi benim, yillardir, yazarken bir kelimeyi dahi süzerek, yazdigim Hobim degil. Acizane isim oldu. Zaman zaman. Dosthane iliskilerde. niyet okumak, benim isim degil. Sizinde isiniz olmasin. Herseyin bir saygi cercevesi var.
Yine doğru sözlerden kurulmuştu şiiriniz,
tebrikler,
selâm ve saygılarımla..