Doğacakken yenigün hür ufuklara Belirsizlik dört koldan saldırdı Çığ altında kalan yürek haykırışları Tüm bahanelerle yere yayıldı...
Düşünmeden verilen kararlar Kader oyununda yarım kaldı...
Öfke kustu haykıran duygular İhtimaller ortadan kalktı Sıyrıldı etler kemikten Bir nefescik can kaldı...
Tutunmaya çalışırken dirençler Aşk muhasebesine takıldı...
Korkular arttı kimsenin bilmediği Sorulan yanıtsız kaldı Derin çöküş yaşadı benlikler Umutlar başka bahara atandı...
Sinmişken korkular üzerine Gülmeler yerini hüzne bıraktı...
Kelimeler yetersiz Cümleler feryat içinde Yangınlar oluyor söndürülmeyen Yalancı dünya meydan sana kaldı...
Sarmaşıklara dolandı yalancı gülüşler... Öldüren sözler altında ,debelenen kimliksiz bedenler kaldı.İhtimaller doğsada yeniden başka alemlerde tutunmak ister bekleyişler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dil söyler, gönül dinlermiş,sana olan, Sevgiyihaykırır bu yürek dinle. Bazen, dilin yüreği vardır böyle. Sana iletir, içinden gelen hisleri. Bir şiir''de, bir şarkıda, nağmeler'de, Dinle yüreğinin sesini dinle.
artık çaresi kalmadı beklemelerin her şey çaresiz ve her şey çirkin sevdalar sadakat v e en saf duygular sokaklarda haraç mezat satılırken hangi saf sevda ırmagına girecegiz ve nasıl o saflıkta yıkanacagız her şey öldü, YAŞASIN KALLEŞLİK şairem ellerine ve kollarına yüregine saglık bun ları yazmak içimden geldi kutlarım seni sevgilerimle
Kader oyununda yarım kaldı...
Öyle bir değişti ki bu dünya,
Ne sevgi kaldı yürekte nede bir hülya...
Tebrik ederim....
Saygılarımla ...