ŞEHİT HÜSEYİNŞiirin hikayesini görmek için tıklayın "Allah ve (SAV) Paygamberi Hz. Muhammed, İslamiyet İmamet ile Devam Edecek ve "Vekil İmam Ali" Dedikten Sonra; İki Emanet Bırakmıştı; Birisi Ehl-i Kitap Kur’an-ı Kerim İken, Diyeri de Ehl-i Sünnet Ehl-i Beyt’tir; ’ŞİA’ İşte Budur, İslamiyet’in Özü Ehl-i Beyt demektir; Bunlara Müslüman Değil Demek, islamiyet’e İhanettir;Buna Rağmen, Halife Olanlar ve Bunları Tanıyanlar, Bunlarla Yetinmemiş ve İmam Hazreti Ali Adına İnen (Yaklaşık 300 Ayet İnmiştir), Hz. Ali ve Ehl-i Beyt ile İlgili Ayetleri Kur’an-ı Kerim’den Silerek, Peygamber Soyunu Kurutmak için Her Türlü Kötülüğü Yapmışlardır; Daha Sonra, Cami’lerde Ehl-i Beyt ve İmam Hz. Ali’ye Her Türlü Küfür Etmişler ve Ettirmişlerdir; Ehl-i Beyt Tarafında Olanların Başını Kesip Cami Kenarına Mızraklarla Minere Yapmışlardır; Peygamberimiz Zamanında Hiç Olmayan Cami Minaresi Bu Şekilde Zalim Muaviye Tarafından İcat Edilmiştir; Daha Sonra İmam Ali Sevenlerine "ALEVİ" Denilmiştir; " Alevi’lerin Yaptığı Yemek Yenmez", "Alevi Kadınlarına Tacavüz Etmek Hak" Olarak Gösterilmiştir..!" Ayrıca, Yaptıklarını Örtbas Etmek İçin, "KUR’ANI-I KERİM EKSİLTİLDİ..!" veya "KUR’AN-I KERİM DEĞİŞTİRİLDİ..!" Demek Yasaklandı ve Daha Sonra Daha da İleri Giderek, Bu Sözleri Söylemek Müslümanlıktan Çıkmak Demektir, Denilmeye Başlandı. MEZHEP ayrımı Bir Anlamda Başlamış Oldu ALEVİ, SÜNNİ ve HARİCİLER Diye Üç Kesimle Başladı (Bugünkü Hariciler Sayısal Olarak Sünni Kesime Yakın Bir Sayıdadır ve Ehl-i Beyt Dostudur); "Bu Yüzden, Allah ve (SAV) Paygamberimizin Emirlerine Rağmen, Allah’a, (SAV) Peygamberi Hz. Muhammed’e, İmam Hz. Ali’ye ve İki Kutsal Emanete İhanet Eden Şeytan Yezit ve Yezit Soyuna Lanet Olsun..!"
Ya Allah koru bizi, sen Peygamber gönderdin
Kur’an-ı Kerim için, çok ayetler gönderdin İniş sırası vardı, tek İmam Ali yazdı Bir şeytan olsun diye, bir de Yezit gönderdin. Allah kelamı Ali, Peygamber dostu Ali Peygamber kızı Fatma, ilk torun İmam Hasan Ehl-i Beyt tam beş kişi, Peygamber soyu budur Derken doğdu Hüseyin, bu kul “Şehit Hüseyin”. Ebu Süfyan kafirdi, oğlu halife oldu İçkici sapık Yezit, nasıl halife oldu Allah demişken Ali, Ali’ye küfür etti Kur’an değiştirildi, birçok kısmı yok oldu. Kur’an ile Ehl-i Beyt, iki kutsal emanet Muaviye ve Yezit, bunlar iki melanet Hunharca öldürdüler, hak kitabı böldüler Ali’ye küfür vardı, işte budur ihanet. |
Kur’an ile Ehl-i Beyt, iki kutsal emanet
Muaviye ve Yezit, bunlar iki melanet
Hunharca öldürdüler, hak kitabı böldüler
Ali’ye küfür vardı, işte budur ihanet.
Günümüzde hala var o yezitler.Ehlibeyt e zarar vermek Allah ı inkar demektir.Bunlar inanır görünen hainlerdir.
Yüreğine kalemine sağlık can dost.Saygılar.