Silahtan çıkan kurşun vucuda girer ya çıkar yada çıkarılır Sen beni yüreğimden vurdun aşkla ne çıkar nde çıkarılır Aşk yarası benimkisi kanar ama, ne ölür nde öldürür Yüreğime damlayan kan sensin, şerbetide sen olacaksın...
Aşkın yüreğimde alev alevdir hem yakıyor hemde yıkıyor Kepenk açtırır gönül dükkanıma ne satıyor nde sattırıyorsun Özlemine duyduğum göz yaşları ne mutlu ediyor nede ettiriyor Yüreğime damlayan kan sensin, şerbetide sen olacaksın...
Aşk sana duydugum hasretlik, ne kavuşuyor nede kavuşturuyorsun Mutluluğuma çakılan çivisin ne çıkıyorsun nede çıkarttırıyorsun Beraberligimize içtigim şarapsın, ne içiyor nede içittiriyorsun Yüreğime danlayan kan sensin, şerbetide sen olacaksın...
Yüregimde kanayan yarasın, ne kapanıyor nede kapattırıyorsun Ben toprağa düşmüş tohumum,ne yeşeriyor nede yeşettiriyorsun Sen geceme düşen sessiz çıglıksın, ne susarsın nede susturursun Yüreğime damlayan kan sensin, şerbetide sen olacaksın ...
Gönül bahçeme dikilen fidansın, ne kurur nede kurutursun Yüreğimde akan çaglayansın ne coşarsın nede coşturursun Ruh bahçemdeki çiçek gibisin ne açarsın nede açtırırsın Yüregime damlayan kan sensin, şerbetide sen olacaksın ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREGİME DAMLAYAN KAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREGİME DAMLAYAN KAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
devamlı söylediğim söz şiir olmuş bende çok hüzünlenirsem sanırım o an yüreğim kanar kan damlar yüreğime.Bunu dediğimde etrafımdaki leri asla afetmeyeceğimi bilirler.Güzeldi içeriği şiirin kutlarım.dua ile.
Gönül bahçeme dikilen fidansın, ne kurur nede kurutursun Yüreğimde akan çaglayansın ne coşarsın nede coşturursun Ruh bahçemdeki çiçek gibisin ne açarsın nede açtırırsın Yüregime damlayan kan sensin, şerbetide sen olacaksın ...
Aşk sana duydugum hasretlik, ne kavuşuyor nede kavuşturuyorsun Mutluluğuma çakılan çivisin ne çıkıyorsun nede çıkarttırıyorsun Beraberligimize içtigim şarapsın, ne içiyor nede içittiriyorsun Yüreğime danlayan kan sensin, şerbetide sen olacaksın...
üregimde kanayan yarasın, ne kapanıyor nede kapattırıyorsun Ben toprağa düşmüş tohumum,ne yeşeriyor nede yeşettiriyorsun Sen geceme düşen sessiz çıglıksın, ne susarsın nede susturursun Yüreğime damlayan kan sensin, şerbetide sen olacaksın ...
güzel olan dizelerinizi beğeni il eokudum sevgili şair yüreğinize sağlık kutluyorum iyi günler.