Bahar gelmiş, Kitabımın kapağına, Bir asma yaprağı, Ayraç olmuş, Koltuk yerini Şezlonga terketmiş, Bir de hayaller musallat olmuş, Sayfaları perdelercesine.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nisan Yorgunluğu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nisan Yorgunluğu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Resim neredeyse cuk oturdu ama imkanım olsa çocuğu resimden çıkarır, şezlongta bırakılmış bir kitabı mizansenini tercih ederdim. Dilerim, herkesin açık havada uzanıp, diledikleri kadar okuma şansı olur. Saygılarımla.
Doğru bir karar vermişsiniz.Büyük kayıp gerçekten baharı yaşayamamak... Yeniden doğuş,diriliş,umut mevsimi bahar...Değer yorgunluğuna... Yaşadığım şehir tadını çıkarmak için çok müsait olmasa da yine de tek tük gördüğüm çiçeklenmiş ağaçlar,yeşillendirilmiş bir iki alanda açmış sarı çiçekler gülümsetiyor beni... Velhasılı kelam güzel bir mevsim bahar...
Bir kere mevsimlerin geçişini farketmediğim bir işte çalışmıştım. Bir daha yapmamaya karar verdim. Öyle de oldu. Şimdi doyasıya baharın tadını çıkarıyorum.