Mahzun Bakışlar Mest Eder ,, bır Bakınca Can-i Gönülden ,, O Mahzun gözler vurur Can- i Ciğerimden ,, derbeder Eder ,, Sevdamın Esiri Oldum O Mahzun Bakışlara ,, har Olur Yanarım .....Janet
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mahzun bakışlar, har olur yakar! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mahzun bakışlar, har olur yakar! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zarif endamıyla aldın aklımı Bir tek gülüşünse dünyaya değer Tatlı hoş sesiyle yaktı alımı Narin süzülüşle şevktin be güzel. ........zarifce naifceydi dizeler...kutlarim kaleminizi saygilar gønderiyorum...
Mahzun bakışlar har olur yakar Sekişle gelişi yüreği söker Açtıkça gülleri doyulmaz bakar Lebinle bal banıp yaktın be güzel.
Ne güzel bir aşk şiiriydi.Duygular cevher gibi sıralanmış dizelere. Fondaki kızın gözleri de gerçekten meftun olunmayacak gibi değil. Kaleminiz var olsun efendim.Saygılar.
Düşleriyle Yarınlara UZANDIĞIMIZ Bu Hayat ATLASINDA Ebedi Yolculugumuzdur Sevmek..
Umut Kolyemizdir ,, bekleyiş Kiymetimizdir..
Ve En Eski Yol PUSULAMIZ Sevdadir..
Beyit beyit sevgi süzülmüş ta derinlerden,, Duyguların raksiydi kalemle belirlenen..
İlmik ilmik nakış gibi sevgi ve Mahzun bakışlar islenmis Guzel dizelerinizde..
Mahzun Bakışlar Mest Eder ,, bır Bakınca Can-i Gönülden ,, O Mahzun gözler vurur Can- i Ciğerimden ,, derbeder Eder ,, Sevdamın Esiri Oldum O Mahzun Bakışlara ,, har Olur Yanarım ..
İçimden geldigi gibi size eşlik etmek istedim Kadri hocam..
Şairin Yuregi Bır Başka Sever ,, bır Başka Anlatır Sevdiğinin Bakışlarını ,, Mısralarında Harmanlar İcinde Yanan Sevgilerini..
İmgesel temelli ,, duygu ve dusuncenin girisim yaptigi ,, okurken okuru da icine alan bır duygu dalgası yayiyor.. Vurgulu ses cikislari ,, lirik betimlemelerle islenmis inci dizelerdi..
Siir bastan finale akıcı dupduruydu .. Tutku gibi COK hisli dizelerdi,, Okunası harika duygulardi..
Geçilmesi gerektiği gibi snı vurucu final,, mesajini vermeyi basarmış ..
Zarif endamıyla aldın aklımı Bir tek gülüşünse dünyaya değer Tatlı hoş sesiyle yaktı alımı Narin süzülüşle şevktin be güzel.
Garibim külhanda yanıp kavruldum Gönlüme dem oldu mayıştım kaldım İstemle yanışta Hakk’a savruldum İç’e mutluluğu ektin be güzel
Bütün içtenliğimle kutlarım aziz dost.GÖNÜL ÇAĞLAYANI COŞMUŞ MAŞALLAH.bİR ÇİFT ELA GÖZ NELER YAPIYOR İNSANA DEĞİL Mİ YETERKİ BİR KIVILCIM ÇAKMAYA GÖRSÜN.kUTLADIM GARDAIM
Konusu sevgi ve insan olan, pekçok şey yazarız. Keşke her zaman hep böyle tüm yazdıklarımıza insancıl ve toplumsal duygular katabilsek. Toplumsal ve anlaşmazlıklar kesinlikle bu günlerdeki boyutlarda yaşanmaz. Sevgi ve insani anlayış, her seviye ve mertebedeki insanların gözetmesi gerekli eylemler olmalı. o zaman, yazar ve çizerimizin, yoğun duygu yükü taşıyan şairlerimizin emekleri boşa gitmez, insan ve toplum hakkettiği saygınlığın ve özgürlüğün gerçek sahibi olur.
Bu çalışmanızda da, yaşamımımızın her anında varolması gereken "sevgi ve anlayış duygusunu" özenle işlemiş ve yansıtmışsınız, Kadri bey değerli şairim. Taktilerimle, esenlik ve mutluluk dileklerimle selamlıyorum sizi. Kemal Polat
SAYIN ARKADAŞIM .BENİ ÇOK DUYGULANDIRDIN.HARİKA BİR ŞİİR.HECE VEZNİYLE YAZILINCA.DAHADA GÜZEL OLMUŞ.PUANIM TAM .KUTLARIM.SELAMLAR…HECE VEZİNLERİ ARKA ARKAYA GELİYOR NE MUTLU BANA .ÇÜNKÜ HECEYİ ÇOK SEVİYORUM. KİŞİNİN DUYGULARINI DAHA ÇOK ÖN PLANA ÇIKARIYOR,OKUYUCUYA DAHA ÇOK ZEVK VERİYOR.GERÇİ SERBEST VEZİNLE YAZILAN HARİKA ŞİİRLERDE ÇOK AMA BENİM GÖNLÜM HECEDE.BİRAZ YAZMAĞA ÇALIŞIYORUM AMA NASIL OLUYOR BİMİYORUM.TEKRAR SELAMLAR.
Tatlı gözlerini sevdiğim güzel
Gönlü de meleğin Gülşen’den yana
Çekişte gönülden vurdun be güzel.
Mahzun bakışlar har olur yakar
Sekişle gelişi yüreği söker
Açtıkça gülleri doyulmaz bakar
Lebinle bal banıp yaktın be güzel.
Huyu can suyuysa melektir özü
Hakkın rahmetiyle sıvanmış teni
Sanki de bir oktur batıyor gözü
Gönülden hep şevkle sardın be güzel.
Rimelden gözleri söküp çalarken
Gönlümden kalbimi hep kapar yârim
Yumuşacık huyla ruh parçalarken
Sevginin hasını saldın be güzel.
Zarif endamıyla aldın aklımı
Bir tek gülüşünse dünyaya değer
Tatlı hoş sesiyle yaktı alımı
Narin süzülüşle şevktin be güzel.
Garibim külhanda yanıp kavruldum
Gönlüme dem oldu mayıştım kaldım
İstemle yanışta Hakk’a savruldum
İç’e mutluluğu ektin be güzel.
Şairim iyi ki varsın.Yürek sesi dinlemek bu işte.
Saygılarımla.