(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
oğul / a ..... 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
oğul / a ..... 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dengedir alemin mihengi, özü Boşuna taşıma görmeyen gözü Kaçınmak gerektir israftan sözü Faydasız heveste bezin olmasın
Kızım sana söylüyorum gelinim sen anla misali. İsnanlık için yazılmış harika öğütlerdi şiiriniz. Çerçeveletip asılacak nitelikte.Tekniğine uygun bir hece şiiri oluşu da zekle okuttu. Kutluyorum.
Mertler ağlıyor kalleşlik ocağında, Hiç ummadıklarım hain kucağında. Dört yandan kuşatılmış düşman ağında, Kürşat ol Oğul Cihana örnek Ol... HakanKURTARAN Yüreğine sağlık Üstat Tebrik ederim.
şiir böyle yazılır kelimeler bu kadar anlamlı ve mükemmel olur HAKkı yazan kalemler daim olsun sözler böylesi şiirlerde gerçek değerini bulur mükemmel ötesiydi değerli şair kardeş kelamınız şiir olsun ve susmasın namütenahi tebriklerimle
Kıssadan hisse inci gibi nasihatlar... Bu nasihatlara uyulsa bir çok sorun da çözülmüş olur zaten. Kutluyorum değerli bir şiir okudum. Saygı ve sevgimlesiniz.
Ne kadar güzel nasihatler..'Din nasihattir.' Efendimizin miski amber sözlerinden..öyleyse her zaman iyiliği emredip,kötülükten nehyetmek kulluğumuz gereğidir..yapmadıklarımızı söylemek dürüstlüğün gereği olsa da Rabbin emirlerini bildiğimiz kadar anlatmak mümin olmanın vasfıdır..çünkü her emri şahsımızda yaşamak elbet mümkün olmayabilir...
Ancak, Hz. Ali'nin o güzel ölçüsü de bir mihenk taşı gibi yüreğimizin önemli bir köşesinde her daim durmalıdır : 'herkese nasihat ettiği halde kendi nefsini unutanlardan olma.'...
Rabbim,doğruları her zaman söylemeyi lutfetsin bizlere..hayır adına her söylediğimizi de yaşayabilmeyi nasip eylesin...(amin)
Kıymetli kalem, kalem ve gönül güzelliğiniz baki olsun...
Oğul, haksızlığa sus kalma, lakin Dikenden devşirme sözün olmasın Haksızın önünde ufalma, lakin Büyüklük tahtında gözün olmasın
Bil evet, nerede kelam etmeli Kimi dost belleyip yola gitmeli Neyi ne umarak dava gütmeli Eğri bir menzilde hızın olmasın
Hani bir boş konuşmak vardır,birde boşa konuşmak vardır."Kaçınmak gerek israftan sözü" ...Hayat kadar anlamlıydı bu cümle.En gözel söz yerinde söylenendir...Her kim ki kendini firavundan hayırlı sayarsa o kibirden yana payını almıştır... Tebriklerimle.Çok güzeldi şiiriniz...Yüreğinden ve kaleminden saygıyla,defalarca öpüyorum...
Dengedir alemin mihengi, özü
Boşuna taşıma görmeyen gözü
Kaçınmak gerektir israftan sözü
Faydasız heveste bezin olmasın
Kızım sana söylüyorum gelinim sen anla misali.
İsnanlık için yazılmış harika öğütlerdi şiiriniz.
Çerçeveletip asılacak nitelikte.Tekniğine uygun bir hece şiiri oluşu da
zekle okuttu.
Kutluyorum.