(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİDENEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİDENEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Söz şahitse dilim kanıt Gözlerini bana tanıt Duygulara sonsuz yanıt Bulacaksan yüreğimde.
Dillerinle okşayarak Dertlerini yok sayarak Zemzem gibi damlayarak Dolacaksan yüreğimde.
Kul hakkına yetmez özür Sevgi dağsa gönül vezir Gir kalbime neşe, huzur Alacaksan yüreğimde YOLUNUZ MUTLULUK OLSUN..DUYGULARI ÇOK GÜZEL İFADE ETMİŞİNİZ .. ANLAM YÜKLÜ BİR PAYLAŞIMDI... BAŞARI DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM DEĞERLİ YÜREĞİ VEDE EMEĞİ.. SELAM VE SAYGIMLA
Tut elimden ruh ikizim Olacaksan yüreğimde. Çınar gibi yaşatayım Kalacaksan yüreğimde.
Duy ağızdan çıkan sesi Yoktur hicran esamesi Mest ederek aşk namesi Çalacaksan yüreğimde.
Söz şahitse dilim kanıt Gözlerini bana tanıt Duygulara sonsuz yanıt Bulacaksan yüreğimde.
Dillerinle okşayarak Dertlerini yok sayarak Zemzem gibi damlayarak Dolacaksan yüreğimde.
Kul hakkına yetmez özür Sevgi dağsa gönül vezir Gir kalbime neşe, huzur Alacaksan yüreğimde
MERDAN sazda ince perde Yaşatırım seni serde Kök atarak derinlerde Salacaksan yüreğimde.
OZANMERDAN Merhaba Ali bey kardeşim . Çok sevindim sizin adınıza ne güzel ruh ikizinizi bulmuşsunuz Allah ebedi eder inşallah. Öyleki ruh ikizini bulmak çok önemli sakın kaybetmeyiniz çok sıkı tutunuz emi ! Selamlar Saygılar.
Dünya da kimse ruh ikizini ve dengini kolay kolay bulamaz sanıyordum ama ne güzel siz bulmuşsunuz galiba dilerim kıymetini bilir de bir ömür hiç çıkmaz o yürekten.. kutluyorum türkü formatında ki değerli şiirinizi ve şairini saygı ve selamlar Ozanım..
Ne kadar güzel dizeler ruh ikizini bulabilmek çok zordur mutluluk aynı şeylerden hoşlanan insanların birbirinin kıymetini bilmesidir.Aşk ve tutku insanı hem coşturur hem acı çekip süründürür.Harika bir şiir tebrik ederim arkadaşım selam ve sevgiler.