Güvercinler uçurdum, ruhum la haber saldım Yollarında yoruldum, cismi bir beden kaldım Cehennemde kavruldum, top yekûn ateş aldım Sevdin mi, sevmedin mi, korkumdan soramadım …
Dünya malı yâr olmaz, yangınıma su serpmez Güneş doğar gül açmaz, yağmur nara kâr etmez Dağlar çöker iz kalmaz, özde bu hasret bitmez Sevdin mi, sevmedin mi, korkumdan soramadım …
Neyleyim altın köşkü, gözden aktım bu gece Tatmadım böyle aşkı, cana taktım bu gece Heceye hüzün cöktü, ağıt yaktım bu gece Sevdin mi, sevmedin mi, korkumdan soramadım …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güvercinler uçurdum, ruhum la haber saldım Yollarında yoruldum, cismi bir beden kaldım Cehennemde kavruldum, öylesi ateş aldım Sevdin mi, sevmedin mi? Korkumdan soramadım …
şairem söyleyecek söz bulmak çok zor tek kelımeyle muhteşem
Teşekkürler ... tebrikler.. Şiire ayırdığınız zaman ve emekleriniz için teşekkürler... Sağ olasınız ... ........ Bir iki tespitimi aktarayım izninizle .. " Dağlar çöker, iz kalmaz, kar yağar , yaz gelmez" Sanırın .. karlar yağar .. olacaktı . dalgınlık olmuş.. 13 hece.. serpmez-etmez-gelmez... kafiye sorunu var... bu dörtlükte.. diğerleri güzel.. .......... Selamlar Samsun'dan Gülhan Hanım.. GÖZÜNÜZE ACI YAŞ DEĞMESİN..
Neyleyim altın köşkü, gözden aktım bu gece Tatmadım böyle aşkı, cana taktım bu gece Heceye hüzün çöktü, ağıt yaktım bu gece Sevdin mi, sevmedin mi? Korkumdan soramadım
Baştan sona yüreğin sesi güzeldi ama final kıtası bir başka güzeldi. Seven yüreğin, sevgiyi tadan ve yaşatmak isteyen yüreğin dile geldiği dizeler enfesti. Hüzünler ve umutsuzluklar yalnızca dizeleri süslesinler. Onlar asla yüreğinize ilişmesin. Yüreğiniz sevgiyle dolsun. Musikiye yanaşan ve bestekarını bekleyen içten ve samimi dizelere gönülden tebrikler.