Okuduğunuz şiir 25.3.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
ESMAÜ'L-HÜSNA (5)
EL-MUİZ izzet verir, has kullara mahsustur Aziz kılar onları, şefkat muhabbet gani, Rabbin çizdiği yolda infak olmalı düstur Ruh yücelir katına, kimse olamaz mani.
MUZİL zelil edici, zillete düşüren O Hor ve hakir olmaktan sakınmalı her insan Uyma nefse şeytana, kulları şaşıran o Kalpler Hak’la dolmalı, Hakça olmalı lisan.
SEMİ işiten kulak gönüllerin sesini Güzel düşün hoş söyle, Onunla ol her zaman Niyazını duyan O, boş etme nefesini Sonra pişman olursun, mahşerde olmaz aman.
BASİR gören gözüdür her olanı biteni Karanlıkla aydınlık fark etmez onun için, Hem görür hem işitir ıssız çölde yiteni Günahları işlerken gafil olman da niçin?
HAKEM hükmeden olur, hem de hikmet sahibi Biz kulların sultanı Hüvel Baki O vardır, Şah damardan yakındır, yoktur onun naibi Hikmetinden sual yok, seven kuluna yardır.
ADL onun şanındandır, adaletin nirengi Doğru ol hakkı yeme, hisse al nefhasından, Hem vebalin sevabın mizanda olur dengi Temiz çık ecirle çık hayatın safhasından.
24.03.2012 H.İbrahim SAKARYA
Hüvel Baki: O ölümsüzdür. Naip: Yardımcı, vekil Nefha: Güzel koku, esinti Safha: Evre
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ESMAÜ'L-HÜSNA (5) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ESMAÜ'L-HÜSNA (5) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Esmaül-hüsna harukilade mükemmel bir eser,rabbimizin 99 ismi şerifi ve yüzüncüsü kıyamet gününde,şiir'leştiren dost saygıdeğer şair'im yüreğinize,emeğinize ve kaleminize sağlık,tebriklerimle sevgilerimle.Saygılarımla...
bir cezmdir ki gelen okunan dizelerinde yücelirken insan dedim nice yücelmiştir bu kalem, yari anar gibi anan dillerine sağlık ibrahim abiciğim, allah senden razı olsun, şiirinle de yüreğime huzuru misafir ettim. kalemine sağlık
ADL onun şanındandır, adaletin nirengi Doğru ol hakkı yeme, hisse al nefhasından, Hem vebalin sevabın mizanda olur dengi Temiz çık ecirle çık hayatın safhasından. Yüreğine sağlık hocam:Nefis şiirnizi kutladım selam ile