(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SOKRATES şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SOKRATES şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hep derim sayfaların anlatamadığını bazen iki cümle anlatır iye işte budur dedirttin yine canım kısa ve öz ama anlattığın anlayana çok şey ifade ediyor derinlerde gizlemeyi seviyorsun bir çok şeyi bir şifre misali bırakayım anlayan çözsün der gibi harikasın durmak yok devam
Sokrates, eğitim alabilecek durumdayken maddi anlamda yani, eğitimi pahalı bulanlar için bu sözü söylemiş olmalı. hani olayın keyfiyet noktasında kalanlar için...
Zorluğuna inanırım.Ama pahalılık kaçak bir tabir olmuş.Zor deyişim de süreklilik arzettiği içindir.Yoksa eğitim bir keyftir.Ve ayrıcalıklı kılar insanı. Kutlarım.
,,Eğitimin’’ çok pahalı olduğuna inanan! --------> Tabiki pahalı hem maddai hem manevi zorluklrla dolu. Birde iş buluna bilse gariplare nerde , sokaklar diplomalı işsizlerle dolu memlekette; " ne acı onca sıkıntıyla oku sonra hava gazı bol gıda, gururlar ayak altında büyüklerinin eline bak. İçler acısı. Cehâletin bedelini hesaplasın o zaman----------> Ya ölecek mezara girecek, ya öldürecek kodese girecek. iki tarafı keskin bıçak . Allâh acıya. kutlarım flozof. Selamlar Saygılar.
Sözün Manası: Sokrates’e aittir. Sözün Lafzı: S / ÂYE (bana aittir)