bakarsın, göremezsin kendini bazen ben miyim bu dediğin çok olur çarpılır yüzüne gerçekler tanıyamazsın kendini aynalar da yalancıdır bazen yansıtmazlar gerçeği.
ya tam uyanmamış, yarı uykuludursun şişmiştir gözlerin ya da kurumuştur membaı göz pınarlarının ondandır öyle göründüğün.
kaç inanmışlık, kaç sevdada yaşamışsındır da halâ tanımadın, tanınmadın anlamadın, anlaşılmadın göremedin kendini ve yükledin tüm suçu aynalar da yalancı dedin.
ancak aldırma sen aynalara yâr ya sırları dökülür ya da kırılacaklardır bir gün işte o zaman göreceksin gerçekleri ve o gün beni hatırla yalancı aynalarda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYNALAR DA YALANCI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYNALAR DA YALANCI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cam ayna neyi görürse onu yansitir göze.ama yürek aynasi farklidir.yüreğiyle bakan görür sadece içindekileri ve dişina taşan herşeyi.yürek aynamiz hep şeffaf hep aydinlik olsun.içinde sevgi olan yürek zaten aydinlik olur...anlamliydi.saygilarimla...
Aynadaki görüntüye bakıp kızacağımıza ruhumuza bakmasını bilmeliyiz.Gönül gözü ne görüyorsa, gönül aynasında onu görürsünüz. Çiçek olmak veya çalı olmak bizim elimizde.Ayna araç sırları dökülse bile öz görsün yeter.Yüreğine emeğine sağlık can dost.Sevgilerimle.
Nasıl bakarsanız öyle görürsünüz.Bu kendinizdir, bir başkasıdır, değişmez.Ama yine de baktığınızdır aynada olan.Yüklemeyin suçu aynalara.Kırılsa aynalar, dökülse sırları, gönül gözünüz yine de görecektir onu, hangi yüzüyle olursa olsun.Gitmez hayali gözlerinizden.Ucu yakılmış bir mektubun, zarfa adresinin yazılması unutulmuş gibi.