Bir efsaneydi aşkımız parmak ısırtan İki can bir can olmuştuk hiç ayrılmayan Ve bir can getirmiştik dünyaya İlk kucağıma aldığımda o can aynadaki aksimdi sanki Pembe yüzü hayatımın en güzel anıydı belki de Sımsıkı bağlamıştı beni hayata Ve yıllar sürecek rüyaya…
Tatlı heyecanların o güzel anların Hezeyanlara dönüşmesi imkânsızken Ağaran saçlarımızla birlikte Takvim yaprakları döküldükçe Nasıl oldu bilmem? Aşk kokan ılık meltem rüzgârları Azgın fırtınalara döndü birden…
Gerçek mi yaşadıklarımız? Gerçek mi bu iliklerime kadar işleyen buz gibi hayat? Hadi biri uyandırsın beni bu saçma rüyadan Yalan desin bu hezeyan Bitmedi desin aşk denen o güzel heyecan Yalan desin bu ayrılık Uyan desin yavaş yavaş Uyan bak! Gökyüzü halen mavi Deniz ona arkadaş…
Hatırlar mısın? Ne güzel söylerdin biz üçümüz diye Aslında önce ben söylemiştim bu lafı Sana ve yavruma sarılarak Velhasıl benden çalmıştın ama Sana daha çok yakışmıştı nedense? Şimdi azap yelpazesinin kızgın rüzgârında Ne gemiler yaktığımızı her hatırladığımda Her birimiz için bir gözyaşı dökülüyor Göz pınarlarımdan Yüreğimde birer bomba gibi patlayıp Sağanak yağmurlar gibi coşan…
Islak gözlerime Gözlerinin hayali düşerken Yalnızlık Şaşkınlık ve ürkeklik bulaştırıyor her yerime İçimdeki kalabalıklarla baş başa kaldığımda Sözleri olmayan şarkılar Dünün gülüşünü fısıldıyor kulaklarıma Anılarda dolaşan Ve sadece üç sesin akorundan oluşan İsimsiz makamlardan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AZAP YELPAZESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AZAP YELPAZESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hatırlar mısın? Ne güzel söylerdin biz üçümüz diye Aslında önce ben söylemiştim bu lafı Sana ve yavruma sarılarak Velhasıl benden çalmıştın ama Sana daha çok yakışmıştı nedense? Şimdi azap yelpazesinin kızgın rüzgârında Ne gemiler yaktığımızı her hatırladığımda Her birimiz için bir gözyaşı dökülüyor Göz pınarlarımdan Yüreğimde birer bomba gibi patlayıp Sağanak yağmurlar gibi coşan…
Islak gözlerime Gözlerinin hayali düşerken Yalnızlık Şaşkınlık ve ürkeklik bulaştırıyor her yerime İçimdeki kalabalıklarla baş başa kaldığımda Sözleri olmayan şarkılar Dünün gülüşünü fısıldıyor kulaklarıma Anılarda dolaşan Ve sadece üç sesin akorundan oluşan İsimsiz makamlardan…
MEHMET FİKRET ÜNALAN
Saygıdeğer üstadım, güzel bir şiir, yüreğinize sağlık Daim saygımla.......
keşke keşke şu ayrılıklar olmasa sevgiye başlarken sonsuza dek derken ...o kadar içten ve güzel ki şiirin kalemin yüreğini paylaşmış adeta gönül dolusu sevgilerimle can kardeşim
EEE kimsi aşka kimisi sevdaya mahkûm Olmaz olsun bu aşk insanliktan çok uzak Mızrap olur insanlara saplanıan olur ok Galiba unalan dostun derdi benden çok
Yüreğine kalemine dert gelmesin dostum sevgiyle kal.
Ne güzel söylerdin biz üçümüz diye
Aslında önce ben söylemiştim bu lafı
Sana ve yavruma sarılarak
Velhasıl benden çalmıştın ama
Sana daha çok yakışmıştı nedense?
Şimdi azap yelpazesinin kızgın rüzgârında
Ne gemiler yaktığımızı her hatırladığımda
Her birimiz için bir gözyaşı dökülüyor
Göz pınarlarımdan
Yüreğimde birer bomba gibi patlayıp
Sağanak yağmurlar gibi coşan…
Islak gözlerime
Gözlerinin hayali düşerken
Yalnızlık
Şaşkınlık ve ürkeklik bulaştırıyor her yerime
İçimdeki kalabalıklarla baş başa kaldığımda
Sözleri olmayan şarkılar
Dünün gülüşünü fısıldıyor kulaklarıma
Anılarda dolaşan
Ve sadece üç sesin akorundan oluşan
İsimsiz makamlardan…
MEHMET FİKRET ÜNALAN
Saygıdeğer üstadım, güzel bir şiir, yüreğinize sağlık
Daim saygımla.......