Senden nefret ediyorum.., dedi bir gün bana. Sen..!, Kalbini dinlemeyi, mutlu olmayı, ne istediğini, hatta sevmeyi, bilmiyorsun dedi.
Biraz olsun kendini, geleceğini düşün, kalbinin sesini dinle, öğren bunu artık, korkak olma dedi.
Aşktan, mutluluktan, korkuyorsun sen, sevmeyi bilmiyorsun, anlamıyorsun dedi.
Sil. Sil. Sil...! dedi.
Sil at kafandakileri, yüreğindekileri, belki o zaman daha kolay olur, ama sen korkuyorsun dedi.
Sen beni yıktın, bana ve kalbime ulaştın, beni benden aldın, haberin yok mu dedi.
Kalbimle kafam aynı şeyleri, hissetmiyor, söylemiyor, bilmiyorum sensiz ne yaparım ama beni unut derken,
Ben de ona; "Seni Seviyorum" dedim. içimden...
kendim bile duyamadım, yüreğimdeki o fısıltıyı, dondum kaldım, yüreğim buz kesti, sustum... susarak bekledim, susayarak özledim, Güneşim olsun istedim, yağmurum, baharım belki de, umut ettim, anladım...! Anladım ama artık çok geçti, Çünkü O kafasındakini seçti, Bense, yüreğimdeki buzullarla ısınıyorum hala... itiraf ediyorum ama, bunu kendime tarif edemiyorum, tarifi yok bunun, arifi olamayınca yüreğimin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
tarifi yok..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tarifi yok..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat devam edecek, Mutluluk arka plana itilecek, Göremediyseniz çırpınışları, İsteyerek veya istemeyerek, Yüreğinizin götürdüğü yer o değilmiş demek, Zor gelen size yenilmek, Eminim giden, Sizin için sizi terk etmiş görünecek...
Bana da üçüncü şahıs olarak ancak hiç bır şey o kadar kolay degil demek düşecek....Ama bu sizin yüreğinize su serpmeyecek...
Çok teşekkür ederim. çok haklısınız, su serpmek yetmeyecek buzlanmış yüreğe, ona ancak Güneş lazım olacak ateş olup ısıtacak yeni umutlar belkide... tekrar teşekkürler... saygılar.
Mutluluk arka plana itilecek,
Göremediyseniz çırpınışları,
İsteyerek veya istemeyerek,
Yüreğinizin götürdüğü yer o değilmiş demek,
Zor gelen size yenilmek,
Eminim giden,
Sizin için sizi terk etmiş görünecek...
Bana da üçüncü şahıs olarak ancak hiç bır şey o kadar kolay degil demek düşecek....Ama bu sizin yüreğinize su serpmeyecek...
Yolunuz açık olsun...
Saygılarımla
GC7
GC7