Kuşların türküsü günlerdir dinlediğim, geçerken o bir avuç parktan, yalnız ve susarak, sensiz..! Güneşin sevgisi, yıllardır özlediğim, yaşarken bu küçücük dünyada, Sabırlı ve korkarak, nedensiz..! Susarak yaşadım ben, susayarak sevgiye ve aşka, sabrederek sevdim Güneşi, korkarak bekledim sanki, kedersiz..! yaşarken öğrendim aslında, özlemler olmadan sevgide, yoktur anlamıda kavuşmaların, yalnızlığın ve de sabrın. evet, anlamı yoktur..! kuşların türküsünün, mutluluğun sesinin, içerisinde özlemek yoksa, yoktur anlamı da hayatın, baharın ve umudun, Güneşe kavuşmak olmayacaksa...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güneşe kavuşmak olmayacaksa... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güneşe kavuşmak olmayacaksa... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet sonunda Güneş'e kavuşulmayacaksa yada sevdiğine ulaşılmayacaksa anlamı yokmuş gibi gelir herşey insana.Ama ya kavuşunca sevdiğine yada görünce güneşi,beklediğine değmediğini anlarsan...?
Akşam üstü Boğaz Köprüsün den geçme şansınız olursa izleyin sabrederek batan güneşi o zaman nasıl bır hal aldığını göreceksiniz şiirdeki Kahraman'a uzaktan bakmak olacak bu ve dizelerinizdeki anlamın da yakıştığını güneşe...
Guzel bır kurgu ve anlatım Tebrikler Saygılarımla GC7