(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnce Belli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnce Belli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Marina'yı yat limanı olarak, otel olarak, kulüp olarak duymuşluğum var da, bir bayan adı olarak duymamıştım hiç; cahilliğime verin.... Keşke mariana olaydı da mahçup olmayaydım cahilliğimle...Şiiriniz, okuyana keyif, yazanına çok şey veren/anlatan bir şiirdi.... SAYGIYLA
Marina karakteri daha önce de en az bir şiirime ve öyküme konu olmuştu. Bu isimde birden fazla hanımla da tanışma şansına erişince Marina adı ister istemez öykülerde geçiyor (Hatta bir tanesi her dalışından sonra eve yakaladığı ahtapotları getiren 70 yaşında çok zarif bir hanımdı; haliyle bu şiirin konusu kendisi değil). Belki bu şiire Bozuk Bir Bulaşık Makinesinin Ettikleri adını vermeliydim; kadehler kirli olunca insan çay bardaklarına kalıyor ve gerisi geliyor. Renkli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Saygılarımla.
İçinde çay olunca nedense aklıma çaycı İhsan'a kaç çay borcum olduğu geliyordu. Artık çay yerine şarap koyuyorum, İhsan'ı gönderip Marina'yı getirdim. Değmeyin keyfime! Saygılarımla.
Bir de Marina resmi bulmuştum ama her Marina gibi o da dikkat dağıtıyordu. Böylesi, gözler ince bellide, akılla Marina'da, daha iyi oldu. Saygılarımla.