(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Pencere Açıktı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Pencere Açıktı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen duymak istemediklerimizi gerçekten duymak istemeyiz. Duysak bile duymamazlıktan geliriz. Bazen de gerçekten duymayız işitmeyiz...O kadar yoğun oluruz ki... Pencere açık olsa kapalı olsa da hiç bir şey değişmez... Düşündüren dizeler, sevgilerimle...Ben martılarla uğraşırken ne yağmur ne pencere , hiç bir şey duymuyorum....
BAHAR YAĞMURU; İLK BAHARDAA YAĞMUR İNSANA UMUT VE HAYAT VERİR AMA SONBAHAR YAĞMURU, DALDAKİ TUTUNMAYA ÇALIŞAN YAPRAKLARI DÜŞÜRÜR YA İŞTE BEN SONBAHARDA YAĞAN YAĞMURLA AĞLARIM.. BU CİNSİYET AYRIMI YAPMIYOR VE BİLİRİM Kİ AĞLAYANLARDANSIN.:))
ne kadarda sıkı kapatsam pencereyi en şiddetli sesi içeri alıyor, iyi yada kötü.. DİYORUM Kİ SEYREDERKEN GÜZELLİKLERİ KAPALI PENCEREDEN DIŞARI SEN YAĞMUR OLSAN DEĞSEN CAMA İÇERDEN EŞLİK ETSEM GÖZLERİMDEKİ YAŞLARLA SANA..:))
Pencerenin görselden çok işitsel bir görevi vardır: Sesi dışarıda tutmak ya da içeri salıvermek gibi. Ama pencere ne yaparsa yapsın, kulaklar tıkalıysa...