(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIKINTI ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIKINTI ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
garip bir derde düştü gönül bir bilinmez yolların pençesinde ömrü attığı her adımda İlmek ilmek çözülen çileye döndü... gönül bu işte döne döne oyalanır oyalanırda büyür, büyüdükkçe büyütür içindeki yufka yürekli çocuğu , şaşkın_şaşkın yollarda...gönül bu işte....
çalışmanızı kutlarım. ruhunuzun kalemi hiç ama hiç kırılmasın inşallah... sevgi ve selamlarımla
çocuk kalsın hep yüreğin hayat zaten istemeden büyütüyor olgunlaştırıyor akılı...ama şimdi merak ettim bu şiiri yoksa sana hüma mı yazdırdı :-)))) hani sizde ya bu aralar...şaka bir yana çok güzeldi yine şiirin gelinciğim...saygı ve sevgi seni hiç bırakmasın...
Sevgili Lumi yön gösteren işaret levhalarını bir kontrol etseydin belki birileri haberin olmadan değiştirmiştir..Yüreğine sağlık kısa ama çok hoş ve güzel bir anlatım sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
bir bilinmez yolların pençesinde ömrü
attığı her adımda
İlmek ilmek çözülen
çileye döndü... gönül bu işte döne döne oyalanır oyalanırda büyür, büyüdükkçe büyütür içindeki yufka yürekli çocuğu , şaşkın_şaşkın yollarda...gönül bu işte....
çalışmanızı kutlarım. ruhunuzun kalemi hiç ama hiç kırılmasın inşallah... sevgi ve selamlarımla