(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON SÖZÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON SÖZÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine öfkene yenilip senin olmayan sözler çıkmış ağzında.Ama seni tanıyan ve muhabbetine şahit olan birisi olarak herkes için aynı düşünmediğini biliyorum.Hiç olmazsa istisnaların kefesini ayrı tutsaydın. Hedefli ve amaçlı kardeşim... Bazen herkesi olduğu gibi kabul etmek en doğrusu.Yanlış bir ferde denk geldiysen onun davranışını sakın genelleme.Ben alınmadım ama alınıp gönül koyan ve gerçekte hak etmeyen ablaların anaların ve kardeşlerin vardır mutlaka. Kalemi güçlü,ilhamı sonsuz arkadaşıma selam ve sevgiler. Kutlarım.
iSTEYEREK OLMADIĞINIDAN EMİNİM ZATEN.SEÇKİLERİN ÖYLE YANSITTI SANIRIM.BEN ABLAN OLARAK SAMİMİYETLE YAZDIM.SENİ ASLA KIRMAK NİYETİM YOK BİLESİN.BELKİ TEKRAR OKURSAN KAFANDAKİ ŞAHISTAN ARINDIRARAK SEN DE FARKEDECEKSİN. SENİN SEVECENLİĞİNİ VE HASSASİYETİNİ BİLDİĞİM İÇİN YORUM YAZMAYA CÜRET ETTİM.BİRDE YANLIŞ ANLAŞILMANI İSTEMEDİM. HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN KARDEŞİM.EŞİNE SELAMLAR.
Çok iyi tanıyorum herkesi inan bana İhânetim olmadı sâdık dost u yârâna
Ben kimi tanıdıysam pişman oldum burada Vallahi eremedim ,,dostlukˮ denen murada
Hiç tanıyamamışsın beni üzüldüm buna Elveda yazıyorum, bu cevap mektubuna
Benden yana helâldir hakkın iki cihânda Son sözüm biraz vefâ, olmalıdır insânda
Merhaba flozof oğlum hayrola ne oldu yine? Bu ne şiddet ne celal yapmayın böyle size yakışmaz böylesi kelimeler . Herkesi aynı kefeye koyma lütfen üzüldüm. ( âşûfte kaşar ) malesef her yerde çirkef insanlar ola biliyor, ama bu herkes aynı demek değildir değerli flozofum. Sen bilge değerli şahsiyetli bir cansın ağırlığını muhafaza et lütfen onun bunun lafına bakma edebiyat için bir öğretmen gibi vakur ol. Anne nasihatimdir size değer veren canlarıda bir solukta silme lütfen. Selamlar Saygılar.
Yiğidim hayırdır seni kızdıranlar mı var?Bu veda olmasın,güzel şiirlerini,yazılarını okumaya devam edelim.Sanal alem dediğin gibi sahtelerle dolu ama seni gönülden seven can dostların da var biz gibi.Selamlar olsun engin yüreğine..
sizden böyle bir şiir okumak beni şaşırttı dersem abartmış olmam ,, sitem var, fakat kadına da çirkin cümle var ho şolmamış siz gibi naif nazik hisili bir kardeşime, kadın kaşar değildir, en azından altında not düşmeniz lazımdı, bunu sanırım itaf etmişsiniz,
ben de sizi yalnış tanımadığı gördüm için sevindim, için deki inceliği kimse için yok etme olurmu, düzen kirli çirkin, biz temiz kalalım inadına saygımla
Siiri kaldiracaktim fakat güncellemeye tabi oldugu icin kaldiramadim sadece kelimeleri degistirebildim. Bazen insana disardan bir mikyas ve ölcü gerekiyor. B