nereden estiysen estin artık görüşmüyoruz selâmı kestin, düşlerimi sevmiştin, ben de düşüncelerini...
sözcükler dizerdin inci inci çoğalırdı seninle yüreğimin yaşama sevinci, vardı birçok nedeni sevişmenin sözcüklerle nasılı, niçini, için içini...
güzel kadındın, neşeliydin, el ele yürümesek de tipimdin tam, esince rüzgâr ne keder kalır ne gam savrulurdum saçlarında toz duman...
İstanbul sokaklarından öpücükler gönderirdin mucuk mucuk sanaldan, işte o an bilgisayarın öbür ucundan yiyesim gelirdi seni ham ham!
biliyor musun özledim seni, anımsarsın o günleri çınlıyor sözcüklerin öpücük yağmurundayım umarım mutlusundur seni unutmadım, unutamam ’mucuk mucuk’ öpücüklerle güzel kadın ölmesin ruhundaki çocuk!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PROVASIZ ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PROVASIZ ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel kadındın, neşeliydin, el ele yürümesek de tipimdin tam, esince rüzgâr ne keder kalır ne gam savrulurdum saçlarında toz duman...
HER YÜREKDE BİR ÖZLEM MUTLAKA VARDIR ÜSTADIM ,UNUTULMAYANLAR ÖZLENENLERDE ÖZLÜYOR MUDUR ACABA ? TEBRİK EDİYORUM YÜREKLİ SEVDA DOLU DİZELER BAŞARILARINIZ DAİMİ OLSUN SAYGIMLA.
"biliyor musun, özledim seni anımsarsın o günleri çınlıyor sözcüklerin ’mucuk mucuk’ öpücük yağmurundayım umarım mutlusundur ben seni unutmadım öpücükler senin güzel kadın ölmesin ruhundaki çocuk!"
Sevgi hissleri, güzel teessüratlarla, duykularla dolu, anlamlı şiirinizi seve-seve vokudum. Tebrikler, efendim!
biliyor musun, özledim seni anımsarsın o günleri çınlıyor sözcüklerin ’mucuk mucuk’ öpücük yağmurundayım umarım mutlusundur ben seni unutmadım öpücükler senin güzel kadın ölmesin ruhundaki çocuk! Yüreğin var ola dost şair.
Belliki geçmişte yaşanan güzel hatıralar tüllenmiş usta kalemin hayalinde. O güzel kadın kimbilir nerelerdedir şimdi. Sizi hatıralarla başbaşa bırakarak. kutlarım anlamlı dizelerdi.
biliyor musun, özledim seni anımsarsın o günleri çınlıyor sözcüklerin ’mucuk mucuk,’ öpücük yağmurundayım umarım mutlusundur ben seni unutmadım öpücükler senin güzel kadın ölmesin ruhundaki çocuk!
Hala o güzel günlerin etkisinde kalan gönül sevdasını kalbinden söküp atamayan aşkı ölümüne yaşayan bir sevdalı.Harika dizelerinizi okumak güzeldi üstadım kutlarım saygılar sunarım..
güzel kadındın, neşeliydin,
el ele yürümesek de
tipimdin tam,
esince rüzgâr
ne keder kalır ne gam
savrulurdum
saçlarında toz duman...
HER YÜREKDE BİR ÖZLEM MUTLAKA VARDIR ÜSTADIM ,UNUTULMAYANLAR ÖZLENENLERDE ÖZLÜYOR MUDUR ACABA ? TEBRİK EDİYORUM YÜREKLİ SEVDA DOLU DİZELER BAŞARILARINIZ DAİMİ OLSUN SAYGIMLA.