Aklım başka yerde, kalbim başka Alıp gitmek istesem de yüreğimi Bu derin hülyalardan, Aklıma isyanım her daim yanımda. Nadiren yenik düştüğü de olur aklın. O da kapılır hayaller ülkesindeki, Hummalı düşlere.
Çok geçmeden uyanır gerçek dünyaya, Yine akıl galiptir acımasızca. Yüreğinin götürdüğü yere gitme, der. Bıkmadan usanmadan… Acımasızca haykırır. Zaten gidemezsin ya, ne sende o adımlar var, Ne de yüreğine hoş geldin diyecek kapı.
Her defasında yenik ilan ettiğin, Yürek sığınaklarındaki çaresiz bekleyişlere Gülümser akıl; zafer nidalarıyla.
Bu savaşta kim kime dost, kim kime düşman? Kim galip gelirse, o diğerine hayran. Bilseydi içimdeki yangın yerini, Aklıma mı müttefik olurdu Yüreğime mi, sevgili…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İç Savaşlarım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İç Savaşlarım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne yüreğine müttefik ne aklına düşman.... Daha ellerindeki kan koku çıkmadan, gider bir başka gülün dibinde serenata dururdu diyesim var ya.... demedim :)
İçtenliği, duru bir dil ile yakalamış kalemine tebriklerim emeğine, yüreğine saygımla Hemşerim. Şiir yolun daim olsun.
Aynur Baş tarafından 3/16/2012 4:52:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
çok doğrusun ... yani yanında olmayı beceremeyenler karşıdan bakıp dikene bile seranat yaparlar. ve sen de onlar için ısrarla yüreğinin peşinden gidersin ama hep akıl zaferi kazandım diye sevinmiyo artık o bile yüreğin durumuna üzülüp kendine gel artık diyo.... yorumunuzu beğendim.. teşekkür ederim.. aklın öngördüğü sevgiyle kalın
Elinize sağlık, sayfanızdan güzel ve oldukça duygu yüklü şiirler okudum.
Kelamınız susmasın...
Saygılarımla...