Sokakta çırılçıplak, koşuyor deli aklım Hep aydınlık örtüyor üryân fikirlerini Bari gece kalmasın, içimde gizli saklım Sağırlar duysun artık, cehrî zikirlerini
,,Çatlakˮ kafatasımı, terkettim kaldırıma Düşünce çile çekmek, düşünce koma hâli Tefekkür çarpılmakmış semâvî yıldırıma Beni, bir mevta bilir, gökten bakan ahâli
Eğilip gözlerime, bakarken gelip geçen Bulutlar üzerime, serpiyordu yağmuru Ey hakikat kainat, senin nakışlı peçen! Kutsal bildik ona sıçrayan her çamuru
Akıl yuvarlanıyor, her gececehenneme Onun çözemediği hayli zor bir soru var Lav gibi ter iniyor, titreyen şu çeneme Neden fâni âlemde şerrin sponsoru var?
Tek derdim ebediyyet, devası gökte saklı Nur Dağıʼnı kazıyor, yâre âşık bu Ferhat Şeytanla kalbim ,Şirinʼ için kanlı bıçaklı Âdem kaybetti Havva bu düelleyo heyhat!
S / ÂYE (11:23) 14 Mart 2012 / Wuppertal / Almanya
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜRYÂN FİKİRLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜRYÂN FİKİRLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akıl yuvarlanıyor her gece cehenneme Onun çözemediği, çok zor bir soru var Lav gibi ter iniyor, titreyen şu çeneme Neden fâni âlemde şerin sponsoru var?---------İnsanlarda şeytanlaşmışta ondan .
Tek derdim ebediyyet, devası gökte saklı Nur Dağıʼnı kazıyor, yâre âşık bu Ferhat Şeytanla kalbim ,Şirinʼ için kanlı bıçaklı Âdem kaybetti Havva bu düelleyo heyhat!
------------------------------
Çok güzel flozofca bir şiir kutlarım yüreğini Selamlar Saygılar.