(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALLAHIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALLAHIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel bir çalışma kısa ve anlamlı kaleminiz susmasın can abim saygılar bıraktım hayırlı günler dilerim bu araları baya yoğunum pek zaman ayıramıyorum kusuruma bakma ....
Sevgiler bitmesin Agaçlar kutumasın Çiçeklerle gönül bahçelri dolsun ÜÇ günlük ahir ömrümüzde barışla yaşayalım Dünya hepimize yeter SAygı ve selamlarela...
Ağzı olan konuşuyor şair arkadaşım. ''Eskiden sevdalıklar yürektendi yürekten. Şimdiki sevdalıklar hep dönüyor direkten'' Kutlarım kaleminizi. Sağlıcakla kalınız.
Mevlam neylerse güzel eyler,demişler,sevmeyi bilmeyen gönüllerde saygıyı,sabrı,hoşgörüyü de bulamayız.Yaratandan ötürü yaratılanı sevmek gerekirken Yaradanı unutan insanların ağzında sakız gibi bir ''aşkım!''kelimesi dolanıp duruyor ve her ne hikmetse aşkım dedikleri kişi de her gün değişiyor.Kısa ama anlamlı be bilgece dizeleri kaleme almışsınız.Yüreğiniz dert görmesin.
"sevgi, ask" yapay hale getirildi. ictenlikli, samimi bir durum yok oldu gibi. Ne, yazik ki, Artik asklari günü birlik yasar hale getirdiler. Eskiler sevdimi, tam severdi. Sevgilerinin ugruna yapamayacaklari yok gibiydi. Afedersiniz ! simdilerde maymun istahli sevmeler var. Adam aslinda sevmiyor, sever gibi gözüküyor. UTANMADA, askim diyor. Yasam icerisinde sanirim sizlerde böyle seylere tanik olmussunuzdur. Malasef, insan bazen gördüklerine ve duyduklarina sasirir gibi oluyor... Gönül isterdi ki, sevgilerde asklarda dürüstce olsun. Olmasi, gereken bu degil mi?... Aslihan hanim, Güzel yorumunuza cok tesekkür eder, saygilar sunarim. Esenlikle kalin...
Şems der ya: İnsanla şeytana aynı özellikler verilmiş.. YARADAN tek bir özelliği vermemiş şeytana..Aşk vermemiş o yüzden de şeytan insana düşmanmış. Sevgiyi bilmediği aşkla taçlanmadığı için insanoğlundan nefret edermiş şeytan Her şeyin anahtarı sevgidir.Beşeri aşklar insanı ilahi aşka ulaştırır.Bütün kötülüklerin kaynağında sevgisizlik yatar aslında.. Sevgisizlik ağacı da insanı da kurutur .Çok gerçek basmış kaleminiz.Yüreğinize sağlık. Sevgilerde kalın..
ALLAH'IM SEN HİÇBİR KULUNU VE YARATTIĞIN HİÇBİR CANLIYI SEVGİSİZ BIRAKMA ÖNCE KUL OLARAK SENİ SEVMEYİ ÖĞRENSİN SONRA YARATTIĞIN KULLA BİR BİRLERİNİ SEVMEYİ ÖĞRENSİN AMİN _____________KUTLADIM DEĞERLİ KALEMİ SAYGILARIMLA...