Sarmaşıkların kuşatması altında Antik duvar sanki yüreğim; Görünmez oldum artık Çiçeklenirsin mevsim mevsim ’Duvarı nem, İnsanı gam yıkar’ Güz yağmurlarıyla Çökerim içten içe, Ölürsem sevgin ile Taş taş üstünde kalmaz, Havadan sudan esse bile Yerleşse tene tohumu Toprağıma kök salamaz, Başka sarmaşık saramaz ruhumu!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SARMAŞIKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SARMAŞIKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölümsüz bir aşk anlatılmış dizelerde. Ben ölsem bile sevmeye devam ederim seni der gibi.. Sarmaşıklar tek başına var olamazlar. Tutunmaları yaslanmaları gerekir. Duvara ağaca kayalara ağaç kabuklarına dolanırlar öyle büyürler. Dolandığı ağacın da bazen nefesini keser, ölümüne bile yol açar sarmaşık. Hele gül gibi nazik kırılgan bir çiçeğe dolanıp büyüyorsa, gülün ölümü kaçınılmaz olur.. Dolanırsa sarmaşık boynuna, zor nefes alır o güzelim gül. Şiirinizi okurken bunları düşündürdü dizeleriniz.Öyle gerçek yazılmış ki ,bağrınızdan kopmuş sanki bu şiir.Yüreğinize emeğinize sağlık. Sevgilerde kalın .
Sarmaşıkların kuşatması altında Antik duvar sanki yüreğim; Görünmez oldum artık Çiçeklenirsin mevsim mevsim ’Duvarı nem, İnsanı gam yıkar’ Güz yağmurlarıyla Çökerim içten içe, Ölürsem sevgin ile Taş taş üstünde kalmaz, Havadan sudan esse bile Yerleşse tene tohumu Toprağıma kök salamaz, Başka sarmaşık saramaz ruhumu!
Aşk sarmaşık gibidir..
Sarmaya görsün birkez gönülleri..
Kurtulması zor yaşaması zor..
Kutlarım yürekten..
Saygılarımla..