(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAOTİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAOTİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu günün siyasi fotoğrafı, şahsi menfaatler ön pilana çıkınca parti, ilke yada program önemini yitiriyor. Ceylen derili koltuklar değiştiriyor demekki saygı ve selamlar.
Çok muhterem Kadir bey; bence haberin asıl ilginç açıklaması burada yatıyor. Bana sorarsanız burada F ve D harflerine çok benzerlik var.( Fathullah Doları demek daha akla yatkın... T harfini belinden iki kuşak geçmez. Yani nasıl oluyor da bundan Türk Lirası anlamı çıkartılıyor anlamış değilim? Milletin her türli beğenisini hiçe sayarak aklına eseni yapmak aklı selim bir iş değil. Gün gelir yanlışın bedelini yanlışı yapan öder mutlaka.
Diğer linkteki ambleme de teknik olarak benziyor. Neresinden baksak UCUBE bir sembol bu...
Saygılar sunuyorum sağlıcakla kalınız.
''Ermeni para birimi ‘Dram’ın tersi
TL’nin simgesinin Ermeni para birimi ‘Dram’ın simgesine benzerliği dikkat çekti. TL’nin ‘T’ ve ‘L’ harflerinin temel alınmasıyla tasarlanan simgesi, Ermeni Alfabesi’nde ‘D’ harfinin temel alınmasıyla geliştirilen Dram’ın simgesinin ters çevrilmiş haliyle oldukça yakın bir görünümü var.''
Bakar mısınız?! http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/20038979.asp ve http://urun.gittigidiyor.com/koleksiyon/cankiri-turk-ticaret-bankasi-reklami-6820155