(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CAN VERMEZSEM NAMERDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CAN VERMEZSEM NAMERDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kesin kararlar içeriyor şiirdeki tarzınız. Can verdiğinizde zaten yok olacaksınız. İstediğinizde olmayacak... Eeeee.Elinize ne geçecek efendim? Hem candan, hem yardan omlak niye.Bırakın canınız yerinde kalsın. Saygıyla. .Beğendim efendim. Sadece mantık yürütmeye çalıştım.
CAN VERİLECEK BİR AŞK VARSA O DA YARATAN DIR . İNSANLARA DUYULAN AŞK ONUN VARETTİĞİ GÖLGEDİR... SİZ ÇOK SEVMİŞSİNİZ VE CANINIZI VERİYORSUNUZ BRAVO... BÖYLE AŞKLAR DA VARMIŞ :))
yapma be şaiir. şımartacaksın. bu kadın denen deniz kendine demir atan gemileri ne yapar bilmiyor musun. onlar arada bir uğrayanları beyaz köpüklerle selamlarken, demir atmışları midye tarlasına dönüştürürler. bence garanti verme. küçük küçük dalgalarla da olsa oynaşmazsan giderim de. Unutma;aşk sukunetten hoşlanmaz.ateşin huy vardı kendisinde.sönüverir. ................çok güzeldi. kutlarım.
Sevginiz ile mutlu olamamışsa, kalbinizin değerini anlamamışsa... ne yaparsanız yapın yinede yetmez yinede yetmez!.. Ve madem yetmeyecekse de uğruna can vermeye değmez.
Çok güzeldi, ayrıca güldüğünü sanmıyorum.Eğeğr ki seni tanıyorsa ne kadar samimi olduğunu da biliyordur eminim.Ama, Allah'ın verdiği canı ancak Allah alır.Bence can vermekte de bu kadar acele etme, hele ki bir başkası için...Yüreğine sağlık, sevgiyle kal...
Kalemimi, Emrine verdim Yetmedi mi? Kalbim, Zaten senin Yetmedi mi? İstersen, Al canımı vereyim Gülüyorsun? Attığımı sanıyorsun İste, Hemen şimdi Canımı sana vermezsem NAMERT olayım?
Gene harika bir şiir okudum kaleminizden.kutlarım.saygılarımla.
Kesin kararlar içeriyor şiirdeki tarzınız.
Can verdiğinizde zaten yok olacaksınız.
İstediğinizde olmayacak...
Eeeee.Elinize ne geçecek efendim?
Hem candan, hem yardan omlak niye.Bırakın canınız yerinde kalsın.
Saygıyla. .Beğendim efendim. Sadece mantık yürütmeye çalıştım.