(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
usta bir kalem dedim şiir bitince haz aldım ...serbest şiir yazmak zordur ama siz bunu basarmışsınız...mükemmel bir içerik var ...her sey gönlnüzce olsun...
Sevgili Öznur..merhaba.. kasım rüzgarlarının tatlı esintileri altında özce sevgilerimi sunarım..Şiir en çok neye düşer derseler..yürek derim..rüzgarın sesinde ağaç dallarının yaprak erimesi gibi erir yürek şiirinin özünde.. sevdaya dair her ne ise.. insana düşen.. sevgilerimle
özce gel...sözce gel...izce gel...hisce gel...gizce gel...gözce gel..yüzce gel..düzce gel...közce gel...tozca gel...gel...gel...gel..yeter ki sevgiilerle gel...çok güzeldi sn.Öznur kardeşim...yürekten kutlarım...ben de değişik bir yorum yapmaya çalıştım...inşallah kızmamışsınızdır...teşekkürler...saygılarımla...
Günüme ışık salan güneşin hatrına, Gecemi aydınlatan ayın aşkına Bahara duran tomurcuğun canına Bir yudum su diye sal haberini Gel yine!... Düşe durasım geldi...
Sevgili Öznur Hocam, bu çok güzel şiirini kutlarım, güzel bir çalışma, yüreginize sağlık... Başarınız daim olsun... Tebrikler
Yine çok güzel bir şiir sevgili Karayumak şiirlerinizi dantel inceliğinde örüyorsunuz ve kelimler özenle seçilip beyaz kağıtlara düşüveriyor..Yüreğinize sağlık okumak keyifti..Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..