Hangi kelimeler tarif edebilir, hangi harfler dile getirebilir varolan sevgiyi. dokunmak,haz almak,bir nefeste yaşamaktı.
Zaman set durmuştu önüne, akıp giden günlere inat. Paya düşen yalnızlıkta olsa yenmeliydi kaderi birşeyler vardı benzer olan. Dokunulduğunda su damlası kadar berrak, bir o kadar huzur verici. Kesin değildi gidişler,ya bir limandan vapurla belkide bir martının kıskanılırdı özgürlüğü. Gerçekle hayal arası bir dünya. Varolabilmenin lüksüytü yaşamak. Bir rüya olsa uyanılmak istenilmeyen. Gözleri denizin çoşkusunu çağrıştıran,altın sarısı saçlar isyanlarda. Kılıkırk yaran ruh seyyah olmuş alem_i berzahta. Yalan yok sevda üstüne, zaman kaybetmekti bahane aramak. Seni sen yapan duyguların azizliği. Tükenmek bilmeyen sevdan. Birgün öncesi Birgün sonrası farklı değildi bugünden ötesi. Şu an Şimdi yaşamanın ,tek nefes olmanın gayesiydi. Duyguların Sessizliğin sesi pusula. Uçurum vız gelir ,yanan yürek ateşinde,lavlar diz çöker sevgisiyle yaşayan yiğide.
Her ayrılıkta ,bir yıldız kayar semadan. Sima düşer,nem bırakır. Tutulamayan eller kayar gönül diyarından. Yolculuğa çıkılır ,dönüşü olmayan pusuladan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAYBETMENİN AZİZLİĞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAYBETMENİN AZİZLİĞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
içten ve samimi i,fadeler peki ya giden sevgiliden başka kalan sevgilinin suçu varmı acaba diye de düşünmek gerekir diyorum aşk nerede kaldı aşk ve sadakat bütün mesele bu degilmi ellerine ve yüregine saglık kutlarım gayet anlamlıydı dizeler
Şimdi yaşamanın ,tek nefes olmanın gayesiydi. Duyguların Sessizliğin sesi pusula. Uçurum vız gelir ,yanan yürek ateşinde,lavlar diz çöker sevgisiyle yaşayan yiğide.
Her ayrılıkta ,bir yıldız kayar semadan. Sima düşer,nem bırakır. Tutulamayan eller kayar gönül diyarından. Yolculuğa çıkılır ,dönüşü olmayan pusuladan.
Her ayrılıkta ,bir yıldız kayar semadan. Sima düşer,nem bırakır. Tutulamayan eller kayar gönül diyarından. Yolculuğa çıkılır ,dönüşü olmayan pusuladan.
harika çok güzel anlatımdı saygılarbıraktım sayfanıza gönül dolusu