(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAM IRAKTA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAM IRAKTA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili kardeşim bu kısacık ama çok şey anlatan dizelerine yorum yazmak istedim...
ve yazdım ama... yorumum sayfayı taştı bunu düzenleyip yazı olarak eklemeyi uygun buldum... ...............seni ve bütün duyarlı yürekleri kutluyorum....
IRAĞIN BAŞINA GELENLER KENDİ SEÇİMİ. ONLARIN KADERİ TARİHLERİ BOYUNCA HAP BÖYLE OLMUŞTUR. HEPDE MAHŞERE KADAR BÖYLE DEVAM EDECEKTİR. SEVİNMİYORUM KESİNLİKLE SAVAŞLARIN KIRIMLARIN HER TÜRÜNE KARŞIYIM. KERBELA OLAYINI BİLİRMİSİN BİLMEM YÜCE ALLAHIN ELÇİSİ SEVGİLİ PEYGAMBERİMİZİN GÖZ NURLARI CANLARI TORUNLARI CANİCE HUNHARCA KALLEŞÇE O TOPRAKLARDA KATLEDİLMEDİMİ. O GÜN BUGÜNDÜR ORDA SANKİ NALETLENMİŞ GİBİ KAN REVAN EZİYET SIKINTI EKSİK OLMUYOR. İYİ BAYRAMLAR.
allyy1969 tarafından 10/14/2007 1:59:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
kapitalizm savaş türetir.... insanların öldürülmesi onlar için önemli dğeildir amaç egemenlik alanının genişlemesidir lenin "sonsuza dek barış için son bir kez savaş der" sınıf savaşı tabiki..
şairin duyarlılığını kutlar bizede böyle bir yorumun kapılarını çatığı için teşekür ederim tam puan
dünyanın her yanında zulüm..zulüm belli zalim belli..ama Irak'ın hali daha yaman..kendi halkının öldürülmesine göz yuman yöneticiler..zaten bu bayram nasıl bir bayram oldu anlamadım..tebrikler
Sadece Irak mı kardeşim... Dünyanın pek çok yerinde zulüm hüküm sürerken neyin bayramı... Mazlumlar kara toprağa kalleşçe, haince düşerken neyin bayramı...
Bayramsa bayramınız Mübarek olsun."
...