(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TANIMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TANIMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
insan, Bir sehir gibidir. Sehiri bilmek; Zaman alir. insani, Tanimak; bazen, sehiri ögrenmektende, Zordur...
merhaba...insanın fiziksel boyutu şehirlere benzetilebilir...fakat bir de biyolojik,psikoloik ve sosyal boyutu var...O yüzden her şehirin normal şartlarda yansıttığı benzer davranışları insanlar veremez...Duygular ve düşünceler de etki eder sürece...Şiirinizde de dediğiniz gibi insanları tanımak daha da zordur...Tebriklerimle...
Bilimsel olararak insan üc boyutlu bir varliktir. Bu tespit, Dünya bilim konseylerinin hem fikir olduklari bir analiz. "insani okumak" bir cok bilim dalina benzemez. Benim buradaki, benzetmem, insanin anlasilmayan sehir büyüklügünde ki, varlik ifadesidir, insanin olmadigi, hic bir sey, güzel degildir. Güzellestirende insan, bozanda insan. velhasil......düsünülmesi gereken durum bu..... Yorumunuza tesekkür ederim. Selamlarimla...
Hayatta en zor olan şey bir insanı tanımaktır.Çünkü maskelerle dolaşır oldu artık insanlar.Yıllarınızı paylaştığınız emek verdiğiniz eşiniz´´evlatlarınız´´dostlarınız gün geliyor yarı yolda bırakabiliyor insanı.İşte o zaman zoru yaşıyoruz.Köprüyü geçene kadar felsefesi devreye giriyor.Bzıları en usta oyunculara taş çıkartırcasına oynuyor insanların duygularıyla hayalleriyle umutlarıyla ki işte onlar da yüreksiz olanlardır.
Merhaba Aslihan Hanim, Görüsemiyeli umarim iyisiniz... evet yazdiklariniza katiliyorum. Hani alimin söyledigi güzel bir söz vardir. "iNSANI OKUMAK" evet, insani okumak kolay olmayan bir is. Teknolojik gelismeler makinalarin dilini cözdü. Ama ve lâkin, insanin halen neyi, nerede yapacagi anlasilmayan bir muammaa. Degerli yorumunuza tesekkür ederim. Selam ve saygilarimla, esenlikler dilerim...
güzel...