İçimde büyüttüğüm bu sevda ateşine yalnizlık, hasret, özlem düşmüşse de ben senli anıları öper koklarım ve tattırdığın bu sevdanın ateşini hep sıcacık tutarım/tutacağım sevdiceğim, yeterki umudum ol her zamanki gibi, ben seni bir ömür boyu beklerim beklerim....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Umut Çiceğim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Umut Çiceğim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçimde büyüttüğüm bu sevda ateşine yalnizlık, hasret, özlem düşmüşse de ben senli anıları öper koklarım ve tattırdığın bu sevdanın ateşini hep sıcacık tutarım/tutacağım sevdiceğim, yeterki umudum ol her zamanki gibi, ben seni bir ömür boyu beklerim beklerim....
UMUT OLUNCA BİR ÖMÜR BEKLENİR BİTANEM EVET GÜZEL SÖZLERİNİ BEYENEREK OKUDUM BİTANEM SEVGİ İLE KAL
Çok teşekkür ederim ablacığım güzel yorumlarınız için sizin o güzel şiirinizin sözleri ve yorumunuzun yüreğimdeki yansımasıydı tekrar yorumunuz için teşekkür eder saygılarımı sunarım ablacığım...
Aşk çok zengin bir mabet, içinde yok yok sevgi, hasret, özlem, arzu, huzur, mutluluk bunların hepsini de içinde barındıran aşk olunca, dile ve gönle düşen " aşkı gönüllere yerleştirene sonsuz şükürler"...
Evet yürekte taşınan Aşksa herşeye değer, uyrunda katlanılanlar aşk varsa bir değer ifade eder bu aşkı gönlüme düşürene hamd olsun. Aşkımdan da memnunun sevdiğimden de derdimden de yorumunuz ve güzel düşünceleriize teşekkür eder sevgi ve saygılarımı sunarım....
yalnizlık, hasret, özlem düşmüşse de
ben senli anıları öper koklarım
ve tattırdığın bu sevdanın ateşini
hep sıcacık tutarım/tutacağım sevdiceğim,
yeterki umudum ol her zamanki gibi,
ben seni bir ömür boyu beklerim beklerim....
UMUT OLUNCA BİR ÖMÜR BEKLENİR BİTANEM EVET GÜZEL
SÖZLERİNİ BEYENEREK OKUDUM BİTANEM SEVGİ İLE KAL