Ömrümün en güzel günleri seninle geçti Yüreğime teşekkür diyorum iyi ki seni seçti Mutlu sağlıklı günlerimiz aşkla sevdayla geçti ALLAHIMA şükürler olsun seni bana hediye eti.
Gökyüzün den yere doğru nurlar indi yüzüne Merhamet nur dolu kalbine aşık oldum gözüne Yağmurların bereketi bile his edildi topraklarda Senin sevginin nuru yüreğim de en doruklarda.
Bazı nurlar var yüreğimde barındırdığım meleğim ALLAHIN huzuruna beraber sevgiyle çıkacağız canım Saçlarımıza düşen akların mutluluğumuzdandır diyeceğiz Bu dünya da olduğu gibi cennette de senle beraber olacağız.
Bu dünyada yaşayan canlılar ve hakka kavuşmuş insanlar Aşkımıza sevgimize şahit olsunlar bebeğim meleğim Her iki cihanda da sensin canımın içi kadınım dediğim ALLAHA yeminler olsun huzuru sevgiyi tek sende bulduğum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__YEMİNLER OLSUN_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__YEMİNLER OLSUN_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu dünyada yaşayan canlılar ve hakka kavuşmuş insanlar Aşkımıza sevgimize şahit olsunlar bebeğim meleğim Her iki cihanda da sensin canımın içi kadınım dediğim ALLAHA yeminler olsun huzuru sevgiyi tek sende bulduğum…
güzeldi çok güzel sevda dizeleri kutlarım saygı duydum yazan kaleme