(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AL-YA - KOKLA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AL-YA - KOKLA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ama ne yazık ki sevsekte sevmesekte şiir böyle bir şey, bu bir filmde küfür var veya istemediğimiz bir durum var diye, güzel bir filmi izlememeye benziyor,
Siirinizdeki tema icerik olarak çok guzel.Ancak böyle kelimeler kullanımında ben yazan kisinin duygularındaki eleştiri, aşağılama ve nefretle dolu oldugunu farkettim.Yani sizin elde edilememiş bır sevgiliye aşığın yazdığı dizeler olarak gördüm.
Vermek istediğiniz mesaj kedinin ulaşamadığı ciğere Mındar demesi gibi algılanması ise sorun yok ama oyle düşündüğünüzü sanmıyorum..benim nacizane fikrim daha ofkesiz olmalıydı gidişat...
Hakkınızı yemiyeyim bu arada kutlarım. Saygılarımla G.C
aslında sadece bir durumu ya da bir an'ı yahut bir kişiyi ele alarak şiirlerimi yazmıyorum, yaşanılan veya genel bakış açısını yansıtmaya çalışıyorum.benim şiirlerim kesinlikle ofansif ve hard, bunu kabul ediyorum.hayatın özünü boğuyorken filikalar fırtınada, bende bu özü gözden kaçırarak şiirler yazamazdım ve yazamıyorum.gene de duygular değişkendir diyerek, teşekkürlerimi bırakıyoum eleştirinize ve güzel yorumunuza.
tebrikler..