(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEYİL (o satıh tüm dünyadır) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEYİL (o satıh tüm dünyadır) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir ayeti kerime geldi aklıma tam mealen hatırlayamam beni bilen bilir ; "size akıl verdik, neden hala akledemiyorsunuz..." görüldüğü üzre bizden başkasıyla hareket etmeyin denmemiş, aklınız var kullanın da denilmiş. aksini iddia eden teistlerin söylediğinin tersine.
ne güzel bir sohbet konusu... geniş geniş günlerce gecelerce konuşulabilecek akıl fırtınaları çıkartabilecek bir konu...
işin içinden çıkılamamış bir sorgulama gibi geldi bana.
rftk cığım sahi neden bunu düz yazı olarak yazmadın ki... yazı altı yorumlarda daha da geniş sohbet etme imkanı bulurduk. :)
Cevabım şu.. Burada kastettiğim şey pratik değil ama teorik bazda sağlam olduğumuz. Ve o teorik sağlamlığın pratiğe yansıması gerektiği.. Sizin de bayramınız kutlu olsun
rftk tarafından 10/13/2007 10:32:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
rftk tarafından 10/13/2007 10:46:24 AM zamanında düzenlenmiştir.