(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
B U R A S I (Tekerlemeler 1) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
B U R A S I (Tekerlemeler 1) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çocukken, sanıyorum ikinci veya üçüncü sınıf olmalı. Sınıf dolabından tekerleme kitabı almıştım. Eve gidinceye kadar hoşuma giderek okuduğumu hatırlıyorum. Şehir özelliklerini bir nebze ele alarak, gülümseten tekerlemelerdi, çok güzel. Sanıyorum daha yazmayı düşünüyorsunuz.. Kardeşim ilkokula giderken ona çocukların beğeneceğini düşündüğüm şiirlerden bir defter-kitap yapmış ona vermiştim..
Okumaya başlayınca Manisa'ya da sıra gelecek mi diye meraklandım doğrusu... Çok güzel bir paylaşımdı.Tebrik ederim. Sizi tanımış olmanın onuruyla gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...
bu tekerlemelerle öğretiniz illerin haritadaki yerleriydi herhalde...Corafya öğretmenim karatahtaya haritayı bana çizdirirdi ve o gün işlenecek konu ne ise, onunla ilgili verileri de belirtirdim çizdiğim harita üstünde; bu gün hala çok güçlü bir coğrafya bilgi birikimim var, inanın ki, o çizdiğim haritalar nedeniyle. Demem o ki, çocuklara bilgileri aktarmada "araçların/gereçlerin" önemi fazla. SAYGIYLA
kemnur tarafından 2/26/2012 9:01:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Burada amaç bir harita öğretisi ya da illerin herhangi bir özelliği öğretisi değil üstadım... Buradaki amaç yalnızca okumaya ve yazmaya teşvik... Okuma ve yazmaya zevk aldırmak...
Beğenileriniz için teşekkürüm gönülden. Gün eksilmesin pencerenizden.
Sayfama hoşgeldiniz. Değer kattınız, onurlandırdınız...
Değişik olmasının sebebi 7-8 yaş çocuklar için hazırlanmış olmasındandır diye düşünüyorum. Beğenilerinize teşekkürüm gönülden. Gün eksilmesin pencerenizden.
hoşuma giderek okuduğumu hatırlıyorum. Şehir özelliklerini bir nebze ele alarak, gülümseten tekerlemelerdi,
çok güzel. Sanıyorum daha yazmayı düşünüyorsunuz.. Kardeşim ilkokula giderken ona çocukların beğeneceğini düşündüğüm
şiirlerden bir defter-kitap yapmış ona vermiştim..
Tebrikler,
selâm ve saygılar..