(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir ermeni mevzusu var! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir ermeni mevzusu var! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biz yirmi yıl öncede aynı şeyleri konuşuyorduk şimdide konuşuyoruz ama duyan olmadı...
kurt yada çakal ne ise, adım adım yaklaşıyor dedik bir gün sıra bize gelecek dedik... bunca zaman ne yapıldı? hiç bir şey... müttefik, müttefik... kim kime müttefik? biz bir birimize dost olabildikmi ki... kurtla kuzu dost olsun... kurdun ağzından salya hiç eksik olmadı... bir çanak yal'la kandırdığı türlü köpeklerini etrafımıza yerleştirdiler biz sadece seyrettik... ha.... birde onlara olan borçlarımızı katladık... oysaki "ağzın kanla dolu olsa tükürmeyeceksin" namerdin yanında... onlar gibi dost görünüp zaman kazanarak... tedbirimizi alıp onlara muhtaçlığımızı aczimizi gideremedik... korkarım böyle giderse bir gün geç kalmış olacağız....
Çok güzel değinmişsiniz yaşanılmakta olan hakikatli gerçeğe.
Tebrik ederim yüreğinizi.
Saygılarımla...