(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O K U şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O K U şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ederim,İlim bir hazinedir,herkese nasip olmaz, okumayan insan,fitilsiz lambaya benzer.ALLAH hepimizin yolunu açık etsin Selamlarımla Osman AKSOY
Evet üstadım okumanın ilmin farz,ın sünnet,in olmadığı yerde elbette cehalet meydan bulur. Cehaletin olduğu yerdede hak ve hukukdan bahsetmetmek ne kadar doğru olabilirki Negüzel kısa öz ifadeler ALLAH yar ve yardımcımız olsun iyi günler
" hiç blenler bilmeyenler bir olur mu.." HARİKA BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI DİZELERE YANSIYANLAR.. YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİLEKLERİMLE KUTLUYRUM EMEĞİNİZ... SELAM VE SAYGIMLA.
"İkra!=Oku!" emriyle başlayan vahyin muhatapları olarak bu emirden nasibimizi almaktan kaçtıkça, felâketimize doğru koştuğumuzun farkına ne zaman varacağız? İnşaallah asr-ı saadet'teki ihlâsa ve öğrenme aşkına geri döneriz diye dua ediyorum amma kıyamet alâmetleri olarak Resulullah tarafından bildirilenler de yalanlanamaz ki.. Herşey bildirilen sona doğru ilerliyor.. Bize düşen ise "Kıyamete yaklaştıkça imanı muhafaza, elinde kor ateş taşımaya benzer" hadisine uygun yaşayabilmek.. Hayr ile kalasınız..
Güzel anlamlı...kutladım selamlar