Bir yangından arta kalan son külleri yalnızlığın, Bir avunma hüznüdür kurşuni bir sonbaharın. Ardışık bir gecenin lacivert uğultusu, Müddessir suresidir evveli yok zamanların.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANRI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANRI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Satine şiirime eleştirel bakmış.tanrıya bağışlanma ve esirgenme konusunda en çok yaklaşılan suredir.o dize çok tartışılabilecek bir dize....ardışık gece zaman sorununa bir göndermedir...bilirsiniz gece ardışık olmaz...geceler ardışık olur..kendi içinde zaman kavramına öznel idealist bir yaklaşım var....şiirde bir gizem olmalı sanırım...bu arada Yahya Kemal sevdiğim büyük bir şair trevanian sıkı bir şiir takipçisi olduğunuz belli...sevgili fikret tezal şiir marsta ya da jupiterde midir diye sormuş..evet şiir biraz marsta biraz da jupiterdedir...yine mary jane şiiri ilk değerlendiren şair olup çok farklı bir mecraya sürükler şiiri...ilyada mış ya da miş gibi yaşamak demiş...öğrenilen bir geçmiş zamanda yaşamaktan bahsetmiş..şiirimden daha kapalı olmuş...şiir anlaşılmak ve duyulmak için belki de....sevgiyle....