(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O iNSANI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O iNSANI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönülden katılıyorum size ama biz ne yapıyoruz şimdilerde düşünceleri karalayıp zindanlara atıp susturuyoruz. Bir gün herşey özgürlüğüne kavuşacak... Umudum var... Saygılarımla...
Çok doğru söyledikleriniz. Tarih tekerrürden ibarettir derler ve hiç ders almazlar. Yıllar sonra tekrar yapılan haksızlıklar için özür dilenip aklanmaya çaılşacaklar... Bizler; yetiştirdiğimiz çocuklar için geleceğimiz için değerlerimize bağlı kalmalıyız. Lakin konuşanları susuturdular, yazan kalemleri kırdılar, düşünenleri düşünemez hale getirdiler. İsyanım buna kardeşim. Saygılarımla...
insanlik tarihinde, her sürec bedelle olusmus. Günümüzde yapilan haksizliklar bilinmekte. iyiden, dogrudan güzelden, haklidan yana olmak; insan olmamizin geregidir. "ONURLU" kalmak apayri, bir deger. Bugün yapilan haksizliklara, menfaatleri geregi; ses cikarmayan betlahglar, yarinlarda insanligin nefretine... maruz kalacaklardir. Tarih böyle örneklerle doludur. Yeter ki, bizler: Bagimsizliktan, özgürlükten, baristan ve insan haklari, anlayisimizdan vazgecmeyelim... Bugün haksiz yere cezalandirilmak istenen yurtsever insanlar, Bugünde, yarinda ülkemizin sayginlikli, onurlu insanlari, olarak kalacaklardir. Yeter ki, bizler inandigimiz degerlere, bagli kalalim... selam ve saygilarimla...
Düsünen, Düsüncelerini yazan, Fikir üreten, insani; Anlamak lazim... Hele birde... Düsündükleri; Vatana, insana, kardeslige, Dogaya, barisa, emege; Ve de; sevgiye dairse... O insani, Sevmek lazim... bu dizeleri sevdim.. böyle insanları hep severim ve ayrıca saygı duyarım kaleminiz daim olsun saygılar..