(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
,,, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
,,, şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
unutmayalım yavaş yavaş hayatımda olmadığın fikrine alıştırmalıyım kendimi yoksun çünkü yoksun değil mi? hadi söyle; "Hayır Buradayım" diyerek yalancı çıkart beni ama yoksun işte ne ellerimde ellerinin sıcaklığı var ne o güzel gözlerin üzerimde bir akşam üstü sevmiştim seni kalabalığın içinde gülümsemiştin bana yine orada o anın içinde olabilsem keşke bu defa vazgeçmezdim inan senden ne pahasına olursa olsun bırakmazdım ki ellerini gözlerin sonsuza kadar bana ait olurdu o zaman gülümserdin yine değil mi? o zaman gerçekten sen eski sen olurdun zamanı geri alabilsem hata yaprım desem senden vazgeçmedim aslında hep seni sevdim bir başkasının gözlerinde , yüreğinde seni aradım desem geri gelmez misin? eskisi gibi olamaz mıyız? sen yine bir akşamüstü o kalabalığın içinde bana gülümseyip bu defa verdiğin sözü tutmuş olarak elinde çiçeklerle gelirdin belki hep umut ettiğim gibi hep özlediğim gibi yapmaz mısın sahi bir kere daha denesek bak geri geldim buradayım yine eskisi gibi ama sen yoksun yoksun artık değil mi? buna alışmalıyım söylemiştin ve haklısın unutmayalım yavaş yavaş ama nasıl? hadi söyle hayır buradayım diyerek yalancı çıkart beni hadi lütfen bırakma bu defa ellerimi bak geri geldim buradayım ama sen yoksun yoksun değil mi?