Kaç köprü var ise boğazda Asya’dan Avrupa’ya Avrupa’dan Asya’ya, Ne farkeder ki Adı şu olmuş, bu olmuş Aynı olunca işlevi, Üstünde trafik Altından su(?) Çift yönlü akar mı akar Ne değişir; Görün işte resim, Değişen sadece isim, Hepsi bir boğazdan geçiyor!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOĞAZ KÖPRÜLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOĞAZ KÖPRÜLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dil sürçmesi yine aynı hatayı yaptım Arkadaşım Hayri Hırlak ile sizin adınızı bu 2.nci kez yazarken karşıştımam. Demekki bilinçaltı çok oyun oynuyor insana...
Kaç köprü var ise boğazda Asya’dan Avrupa’ya Avrupa’dan Asya’ya, Ne farkeder ki Aynı olduktan sonra işlevi Çift yön trafik Akar mı akar; Adı şu olmuş, bu olmuş Ne değişir Görün işte resim; Değişen sadece isim, Hepsi bir boğazdan geçiyor!
Şaban AKTAŞ 20.02.2012
Üstadım özlü bir şiir olmuş, İstanbul güzellikleri doyumsuz ançak iki köprüde yetmiyor çile olmuş trafik yaşayanlara Allah sabır versin selamlar. Anadolu yakasından Avrupa yakasına geçmek Ankara yolculuğu kadar sürüyor, yaşamak her geçen gün zorlaşıyor.
mete75 tarafından 2/20/2012 10:46:16 PM zamanında düzenlenmiştir.