acımı azaltmasada artık aşkın arkandan ağlamayacağım aynaların ardında avuçlarımı açtım Allah’ıma ağıtlarımı aksettirirken anladım ki anlamsız aşkların anlamsız acılarına aşikarım artık asla aldanmayacağım!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
acımı azaltmasada artık aşkın arkandan ağlamayacağım aynaların ardında avuçlarımı açtım Allah’ıma ağıtlarımı aksettirirken anladım ki anlamsız aşkların anlamsız acılarına aşikarım artık asla aldanmayacağım!!!
çok anlamlı ders verici dizelerinizi yürekten kutlarım. saygılar.
acımı azaltmasada artık aşkın arkandan ağlamayacağım aynaların ardında avuçlarımı açtım Allah’ıma ağıtlarımı aksettirirken anladım ki anlamsız aşkların anlamsız acılarına aşikarım artık asla aldanmayacağım!!!
Gözler aldatmaz, gözlerine bakıver, Betonlaşmış kalbine aniden akıver. Aldatmışsa seni tutup da yakıver, Aşk kısa değil ebedi olmalıdır. HakanKURTARAN Yüreğine sağlık Bacım. Kalemin daim olsun...
HakanKurtaran tarafından 3/13/2012 1:52:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ağlaması gerekiyorsa insan ağlamalı,lakin her zamanda sulu göz olmayı tasvip etmiyorum.. İnsanoğlunun geninde vardır nankörlük,fazla iyi niyet suistimale ugruyor...potansiyeli kadarını vermek en güzeli karsıdakine..
Evet, farkeden ve idrakin kaline erişen bir vicdan... Kimi zaman dönüşüm olmaz ve fakat mazur karşılanmaz... Sığ bir halin emanetçisi olmak, şairin haline vakıf olmak sineme ne kadar uzak.Müteşekkirim efendim...
Evet ne yazık ki teğet geçemiyorum.Belki de bu yüzden bu acılarım ve şiirlere dökülen satırlar.Acı olmazsa bu şiirler yazılabilirmiydi...? Sayfama hoşgeldiniz...
KIZGINLIKLA SÖYLENİLEN SÖZLER BİRAZ AĞIR OLUR, SAKİN KAFAYLA ACABA HAK ETTİMİ DİYE BİR DÜŞÜNCE HASIL OLUR. BAZENDE PİŞMAN OLURUZ. SONRASINDA PİŞMAN OLMAMANIZ DİLEKLERİMLE... GÜZEL DİZELERDİ. TEBRİKLER.
Bu satırların olayın üstünden epey bi vakit geçtikten sonra yazılan satırlar.Yani hala geçmemeişse ondan duyduğum acı,bunları yazmaya hakkım var sanıyorum... Değerli yorumunuz için teşekkürler.Sayfama hoşgeldiniz.
arkandan ağlamayacağım
aynaların ardında avuçlarımı açtım
Allah’ıma ağıtlarımı aksettirirken
anladım ki anlamsız aşkların
anlamsız acılarına aşikarım
artık asla aldanmayacağım!!!
çok anlamlı ders verici dizelerinizi yürekten kutlarım.
saygılar.