yorgunum geçen yıllardan akan zamandan bu yalandünyadan yorgunum bu aklımdan deli gönlümden bende ki sevdadan yorgunum yıllar yordun beni yıprattın beni ama sonunda yoruldum hayat yordu beni yıllar yıktı beni... yorgunum bu zamansız zamanda.... yoruldum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YORGUNUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YORGUNUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öyle hemen pes etmek yokkk!.. Hangimiz yorulmuyoruz ki?!.. Hadi toparlanın bakalım.. Hayat hergün yeniden başlar.. Ne çilekeştir taşlar, var mı şikayeti?.
babidim tarafından 2/19/2012 5:08:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
yok biraz dinlenmeye çekildim artık. taş olsa yaşananlara dayanamaz çatlar toz olur kum olur. gök olsa dayanamaz patlar şimşek olur yıldırım olur. ama zaman artık kendine gelme zamanı.... teşekkürler ederim şaiirem saygılarımla...
yaaa yorar insanı işte,daha yolun basındayken bu kadar yorulmak neki,hayat daha neler gösterecek bize daha neler yasayacagız.daha erken dıyorum...güzeldi yüregine saglık...
yorulmakta bir yere kadar yolun başında olsak bile bazen i,nsan kendini yorulmnaktan alıkoyamıyor. erken olsa da her yorgunluktan sonra insa küçük bir dinlenmeyi hakeder benimde bu zamanım geldi galiba... bu değerli yorumunuz için teşekkür ederim.... saygılarımla iyi geceler...
yorgunum geçen yıllardan akan zamandan bu yalan dünyadan yorgunum bu aklımdan deli gönlümden bende ki sevdadan yorgunum yıllar yordun beni yıprattın beni ama sonunda yoruldum hayat yordu beni yıllar yıktı beni... yorgunum bu zamansız zamanda.... yoruldum...
O güzel yüreğine sağlık harikaydı tebrikler diyorum O güzel kalemin her dem daim olsun ...
kendı duygularımı buldum
güzeldi