(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok kızmış kalem sahibi.İçindeki öfke ve hasret yazdırır her sözcüğü .Zehirin dışa atılması da diyebiliriz veya dertleşme itiraf ne olursa adı fark etmez ki.Yazan kalem bırakmaz sadece ara verir. Kaç kez vazgeçtim yazmaktan.. Defalarca ara verdim kaç kez gitmeye kalktım öfkelendim sinirlendim.. Ama düşününce en güzeli yazmak yazmak yazmak. Vazgeçmeyin lütfen ,en kolayı vazgeçmektir. Kalın savaşın ..Sevgilerde kalın hep.
NEDEN? Çok insanlar vardırki hazinenin üzerine oturmuş dilenirler-bu bir kardeşlik fermanıdır sakın alınma, niçin ? lanet: Lanet dieyene kadar rahmet dileseydin ALLAH ınyardımına mashar olurdun sıkıntıların yerini huzur alırdı Bir tövbe ile ALLAH a sığın eminim kabettiğine ve huzura kavuşursun Senin senden kaçma şansın yok.öfkeyle değil sabırla isyanla değil duaile Rabbe münacat et o kimseyi boş çevirmez.akılla hareket edeceğini umar saygılar sunarım Selamlarımla Osman AKSOY
_____________________________hayır asla olmaz böyle bir çırpıda lanet atıp gitmek olmaz kaçış neden ne oldu nerede cesaretiniz bir öfke ile söylenen sözlerin hiçbir değeri yoktur lütfen şiir ruhun gıdasıdır aşka yaşamın kendisidir öyle birine kızarak kaçmak olmaz lütfen saygılarımla...
Çok çok Beğendim…
……………..…………………. Saygı ve Selamlar…