Dişlerini sarartmış, Marlboro Siğarası Bir ona yetiyormuş mevlidlerin parası Araba alamamak, büyük gönül yarası Bana ihlassız imam, atamasın diyanet
Dişine fırça değmez, gömleğine de ütü Ağzının içi kokar, keneften daha kötü Karga gibi görünür sureten kirli üstü Bana pasaklı imam, atamasın diyanet
Ayakkabı ne boya, görür ne de bir cila Temizlikten bihaber bu cübbeli cühela İslam’a lakayd insan, dinin başına bela Bana sorumsuz imam atamasın diyanet
Sabah mescide gelir şişmiş gözleri balon Altta da fermuarı, açık kumaş pantolon Kasvetli suratıysa, sanki çiçeksiz şablon Bana somurtan imam atamasın diyanet
Zerre kadar ilmiyle millete ahkam keser Nefsine dokunmadan göğe gürleyip eser Kendi osursa güler; cemaat yapsa küser Bana ,,edepsizˮ imam atamasın diyanet
Din-i İslam’ı temsil siretle surat ister Halin hitabetinde, hakikî sanat ister En önemli şey ise, takvalı hayat ister Bana riyakar imam atamasın diyanet
S / ÂYE (12:41) 14 Şubat 2012 / Wuppertal / Almanya
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
THE İMAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
THE İMAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygıdeğer hocam üzgünüm şiirinizi sonuna kadar okuyamadım, çok utandım, izninizle face de paylaşmak istiyorum, dinayete gönderseniz by yazınızı acaba dikkate alınırmı? Çok haklısınız, tabi istisnalar ayrı. teşekkür ederim paylaşımınız için, saygılar.
aşk ile yapılmaz ise bir iş önce getirisi sonra vicdan önce menfaat sonra insan denilirse her şey yapmacık her şey yalan ....güzel öz eleştiri ve hakikatin şiiri saygılar
Aaah ah sadece orada mı burada da çok onlardan... Siz ezan vakti kahvede oyun oynayan imam gördünüz mü? Ya emekliliğinde de ezan vakti gelince ben çok kıldım siz kılın diyen oyundan kalkmayan ?
Haklısınız, ne yazık ki çok haklısınız? Salla başını al maaşını bilinci hakim olunca böyle tipler çıkıyor işte ortaya... Saygılarımla...
Sizin de bahsettiğiniz insanlar yüzünden din ve bu ,,hocalık'' mesleği ayaklar altına alındı. Hoca dendi mi, insanların alaya aldığı bir meslek erbabı anlamına geldi. Bunun böyle olmasında hocaların çok büyük rolü var. Şiirim bir aynaydı, bir gün bakarlar inşallah.
şiirden çok hikayesini okudum zevkle.sanırım haklısınız. hangi mesleğe sahip olursa olsun dikkat etmeli insan giyimine kuşamına,temizliğine,tavırlarına...çünkü bir bakıma o mesleğin temsilcissiniz başkalarının gözünde. mesela bir arkadaşım anlatmıştı.ilkokuldayken öğretmenleri aynada sivilcelerini patlatıyormuş,cımbızla kaş alıyormuş falan.dinleyince şok oldum.bu nasıl bir saygısızlıktır anlamak mümkün değil, hem kendine,hem işine hem de topluma.
Yorum ve fikir teatiniz için çok teşekkür ederim. Benim yeğenim anlattı: Kayseride Atatürk lisesinde, bayan hocalar, teneffüste leptoplarını açıp Muhteşem Yüzyıla ve bayanların kıyafetlerine bakıyorlarmış.
Ben burada öğretmelik görüşmelerine gittiğimde öğretmen odalarına girdim. Hocalar ders ile ilgili konuşurken bizim öğretmenler moda hakkında konuşuyor.
Yazık bunlara. Kurayla ve sadece sınavla öğretmen seçerseniz böyle olur.